AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #21 Del Skrevet 14. februar 2020 Er sabeltann passende for en 3-åring? Anonymkode: 530fa...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #22 Del Skrevet 14. februar 2020 Kommer sikkert an på 3-åringen, men minstemann her hadde stor glede av det i alle fall da han akkurat hadde fylt 3 år Anonymkode: 9ff39...3ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 16. februar 2020 #23 Del Skrevet 16. februar 2020 På 21.1.2020 den 13.11, Dorey skrev: Er ikke unger på 7 og 10 år litt store for Kaptein Sabeltann og mas om å få ting i parken? Jeg opplever at det de har i butikkene er mest for barnehagebarn. Uansett, anbefaler to dager i parken og en i badelandet. Parken er så stor at selv om du er der midt i fellesferien oppleves den ikke som stappfull. Nei,ikke for store Mye som frister der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 16. februar 2020 #24 Del Skrevet 16. februar 2020 2 timer siden, Trynefaktor skrev: Nei,ikke for store Mye som frister der Jeg merker bare at mine, som er yngre, ikke lengre er interessert i tingene der lengre. Men det er jo selvfølgelig forskjell på barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå