AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #1 Skrevet 14. januar 2020 Fikk muntlig beskjed i dag. Venter nå på skriftlig varsel. Bedriftens økonomi er dårlig og jeg har full forståelse for permiteringen. Men jeg bekjymrer meg for å bli oppsagt selv om det blir bedre tider. Kan det skje? Hva gjør jeg nå? Er fast ansatt 40% Anonymkode: f28a1...38a
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #2 Skrevet 14. januar 2020 Du skal få alle de nødvendige papirene fra arbeidsgiver sånn at du kan søke om dagpenger hvis du har tjent nok til at du får det (dagpenger). De papirene må du scanne inn og legge ved når du søker om dagpenger. Og så begynner du i dag med å se deg rundt etter ny jobb. Husk at det er lettere å få en ny jobb når du allerede har en jobb, og du er permittert fordi bedriften går dårlig akkurat nå, ikke fordi du har gjort en dårlig jobb. Pkt. 1 er altså å få alle nødvendige papirer fra bedriften. Pkt. 2 Søke om dagpenger. Pkt. 3 Starte med å se deg rundt etter ny jobb. Anonymkode: c114f...26c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå