Gå til innhold

Cuckold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hadd denne fantasien lenge nå, og jeg har snakket med min kone, og vi har blitt enige om å prøve det en gang i fremtiden. 

Jeg tenner veldig på denne settingen, men kjenner jeg er nervøs, jeg tror nok vi kommer til å gjennomføre dette. Så da er spørsmålet, til dere som har gjennomført dette, hvordan gjorde dere det første gang?

Hvordan gikk dere fra kun fantasi til virkelighet? 

Anonymkode: 70920...ffb

Skrevet

Dro på swingersklubb. Avtalen var at om hun fant noen hun fant attraktiv så var det "fritt frem"...
Om dere drar dit som par er det sansynlig at den som prøver seg på sin kone også snakker med deg/ mannen...og det er da tid til å "trekke seg"....

Kommer aldri noen sinne til å glemme synet, og følelsen, da hun og en fremmed satte igang....gir meg stå på "ett sekund" nå mange år etter.

Anonymkode: 077ca...b30

• Liker 2
Skrevet

Jeg har også denne fantasien, men er kvinne. Min mann ønsker ikke. Må respektere det. 
Men jeg ønsker gjerne se han med en annen kvinne. Har det noe betegnelse da? Altså litt omvendt cuckold?

Anonymkode: ab2bd...93a

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også denne fantasien, men er kvinne. Min mann ønsker ikke. Må respektere det. 
Men jeg ønsker gjerne se han med en annen kvinne. Har det noe betegnelse da? Altså litt omvendt cuckold?

Anonymkode: ab2bd...93a

Cuckquean/cuckqueen heter det visst. Jeg også vil gjerne se min med en annen dame... Har prata mye om det, og han har aldri vært "uenig", for å si det slik :) Har prøvd å finne ei, men ikke møtt noen enda. 

Anonymkode: cf444...43c

Skrevet

Husk at hun gjør det for din del. Selv om hun rollespiller hotwife og det er en del av fantasien at hun bare tar for seg. Ta fullt ansvar for alle følelseskonflikter du sitter i med underveis og i ettertid. 

Tenk deg om før du pirker på noe som helst av gjennomføringen hennes dersom opplevelsen ikke ikke blir 100% slik du så for deg. Når du har ferdig fordøyd dette og vil prøve igjen, er det ikke sikkert hun vil.

Skrevet

Vi har selv prøvd dette ved flere anledninger.  Må bare si at det er helt fantastisk. Er veldig glad for at begge ønsker å fortsette med dette som et krydder i hverdagen.  Vi møtes for noe slikt kanskje 1-3 ggr PR år.  

Anonymkode: 4a38e...cb7

• Liker 1
Skrevet

En herlig fantasi å se for seg damen ha seg med en annen. Fantasiverden er fin på den måten, trenger ikke tenke logisk, fornuftig eller ta praktiske hensyn. Men vi har det fint slik vi har det, så det vil forbli en hemmelig fantasi. Sikkert spennende og gjennomførbart for noen, og en katastrofe for andre.

Anonymkode: 7a5cf...094

• Liker 1
Skrevet

Sjekk ut cuckold.no eller MeWe, god på chat, masse swingers og titalls grupper.

Ikke noe for meg da jeg er 100% homofob, men liker å chatte med dem for å få bedre forståelse av swingers🙄

Skrevet

Da jeg var yngre, leide jeg sokkelleilighet hos et middelaldrende par. For å gjøre historien kort, havnet jeg i ektesenga deres da gubben hadde et lenger opphold på "rehab". 

En tid etter han kom tilbake, fortsatte vi litt i smug. Så lot jeg meg overtale til at han skulle se på, bare passiv tilskuer uten noen form for fornedring av ham.

Inget vidare å ha en bleikfet gubbe sittende å nirunke på en halvslapp kuk 1.5 meter i fra når du skulle pule nei. Det ble med den ene gangen. 

Anonymkode: 6c4f9...f47

• Liker 3
Skrevet

Prøver å ikke dømme folk her, men jeg klarer ikke å forstå hva som gjør at man vi se SIN partner ligge med en annen. Det er helt fjernt for meg.

Anonymkode: 829b6...840

Skrevet
5 timer siden, MuffinStud skrev:

Husk at hun gjør det for din del. Selv om hun rollespiller hotwife og det er en del av fantasien at hun bare tar for seg. Ta fullt ansvar for alle følelseskonflikter du sitter i med underveis og i ettertid. 

Tenk deg om før du pirker på noe som helst av gjennomføringen hennes dersom opplevelsen ikke ikke blir 100% slik du så for deg. Når du har ferdig fordøyd dette og vil prøve igjen, er det ikke sikkert hun vil.

Gode råd Muffin, Men nesten ingen kvinner som gjør dette kun for mannens skyld. Da er det noe skikkelig galt i forholdet. Og det går rett til helvete både med opplevelsen og forholdet. Eller et enda mer utrolig usunt forhold videre ut.

Hun må være 110% komfortabel med tanken ts. Hvis ikke blir hun ikke tent på partneren uansett hvor digg han er.  Regel to. Ha klare grenser på det hun ikke vil gjøre og hva du vil hun ikke skal gjøre. Ikke legg føringer, la kona sette grensene. Og bli enige om at grensene kan minske når fantasien spilles ut! Fantasi og virkelighet er ikke det samme alltid fant vi ut. Jeg og min kjære tente på tanken om at jeg bla sugde en fremmed. Men når det kom til stykket føltes det helt feil. Ikke for mannen min men for meg. Hadde jeg ikke tatt hensyn til egne følelser der og da hadde det ødelagt hele opplevelsen. 

regel 3. Finn ut hva sexpartneren ser for seg så det blir en bedre match. Liker han ikke å dominere men kona di vil ha en dominant, gå til neste. Bruk tid på å finne rett person. Greit å prate om favorittstillinger og div. Så blir det mer plankekjøring og ikke to fremmede som ikke har noe kompass å føle seg frem med. 

Jeg valgte hvem jeg ville ha sex med,. Men det er helt basic. Maks to glass vin. Kos dere!

Anonymkode: 9ede3...22b

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Gode råd Muffin, Men nesten ingen kvinner som gjør dette kun for mannens skyld. Da er det noe skikkelig galt i forholdet. Og det går rett til helvete både med opplevelsen og forholdet. Eller et enda mer utrolig usunt forhold videre ut.

Hun må være 110% komfortabel med tanken ts. Hvis ikke blir hun ikke tent på partneren uansett hvor digg han er.  Regel to. Ha klare grenser på det hun ikke vil gjøre og hva du vil hun ikke skal gjøre. Ikke legg føringer, la kona sette grensene. Og bli enige om at grensene kan minske når fantasien spilles ut! Fantasi og virkelighet er ikke det samme alltid fant vi ut. Jeg og min kjære tente på tanken om at jeg bla sugde en fremmed. Men når det kom til stykket føltes det helt feil. Ikke for mannen min men for meg. Hadde jeg ikke tatt hensyn til egne følelser der og da hadde det ødelagt hele opplevelsen. 

regel 3. Finn ut hva sexpartneren ser for seg så det blir en bedre match. Liker han ikke å dominere men kona di vil ha en dominant, gå til neste. Bruk tid på å finne rett person. Greit å prate om favorittstillinger og div. Så blir det mer plankekjøring og ikke to fremmede som ikke har noe kompass å føle seg frem med. 

Jeg valgte hvem jeg ville ha sex med,. Men det er helt basic. Maks to glass vin. Kos dere!

Anonymkode: 9ede3...22b

Ts

Hmmm, en del å tenke over skjønner jeg, men takker for at dere skriver

Må diskuteres mye med kona før noe sånt settes ut i virkeligheten

Anonymkode: 70920...ffb

Skrevet

Vi har snakker litt i det siste om å tar turen på en swingersklubb. I første omgang er det for å soft-swinge, se på andre ha sex og at andre ser på oss ha sex.

For vi ser faktisk for oss 2 forskjellige trekantforhold, kona mi ønsker sex med en annen kvinne mens jeg derimot ser for meg trekant med en ekstra mann. Men kona mi er også ganske så sjalu av seg, og ser ikke for seg at jeg har sex med den andre kvinnen i en trekant. Mens jeg seriøst ønsker å se på kona mi ha sex med en annen mann, eller at vi har sex med henne sammen (hun har en drøm om DP).

Anonymkode: b79ba...5f6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...