AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #1 Skrevet 14. januar 2020 Hjelp! Har hatt en fast kjæreste i mange år, min første i alle henseelser. Så ble det slutt, jeg var veldig nede og idiot som jeg var hadde jeg for første gang et spontant ligg. Jeg passer tydeligvis ikke til å ha sex med fremmede, fordi jeg ville ikke mase om kondom... Noen uker går, og jeg får beskjed om at han har testa positivt for klamydia!! Det var starten og slutten på min seksuelle løssluppenhet, bruk kondom folkens! Nå skal jeg til legen og ta test. (Ingen hensikt med denne posten, men har ingen å snakke med. Er bare irritert på meg selv) Anonymkode: c6ae8...f67 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #2 Skrevet 15. januar 2020 Slikt skjer jeg ble veldig kvalm og kaster opp av antibiotikaen jeg fikk. Spesielt på morgenen, folk trodde jeg var gravid, husker på skolebussen en morgen jeg måtte hoppe av og kaste opp når bussen stoppet...😆 Anonymkode: 65eee...c24
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #3 Skrevet 15. januar 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjelp! Har hatt en fast kjæreste i mange år, min første i alle henseelser. Så ble det slutt, jeg var veldig nede og idiot som jeg var hadde jeg for første gang et spontant ligg. Jeg passer tydeligvis ikke til å ha sex med fremmede, fordi jeg ville ikke mase om kondom... Noen uker går, og jeg får beskjed om at han har testa positivt for klamydia!! Det var starten og slutten på min seksuelle løssluppenhet, bruk kondom folkens! Nå skal jeg til legen og ta test. (Ingen hensikt med denne posten, men har ingen å snakke med. Er bare irritert på meg selv) Anonymkode: c6ae8...f67 Klamydia får man heldigvis bort, så da får du i hvertfall muligheten til blanke ark 👌! Er jo dessverre de som får mycoplasma som aldri går bort, eller hiv, etter å ha hatt sex med feil person en gang. Tenker man er bra irritert på seg selv da. Anonymkode: dd211...a95 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #4 Skrevet 15. januar 2020 Dette går nok bra, ta medikamentet og gå videre. Anonymkode: 1d01b...412
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #5 Skrevet 15. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Klamydia får man heldigvis bort, så da får du i hvertfall muligheten til blanke ark 👌! Er jo dessverre de som får mycoplasma som aldri går bort, eller hiv, etter å ha hatt sex med feil person en gang. Tenker man er bra irritert på seg selv da. Anonymkode: dd211...a95 Ja, det jeg tenker også! Men kunne jo ha vært noe man ikke får bort, men heldigvis fikk jeg denne lærepengen uten å være så uheldig denne gangen. Anonymkode: c6ae8...f67 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #7 Skrevet 15. januar 2020 13 minutter siden, MuffinStud skrev: Har du sagt ifra til den du lå med? Det var jo han som smittet meg? Hadde ikke jeg tatt kontakt igjen heller er jeg redd han ikke ville fortalt det heller.. Anonymkode: c6ae8...f67 1
MuffinStud Skrevet 15. januar 2020 #8 Skrevet 15. januar 2020 Beklager. Bare skumleste. Antok utifra overskriften at du hadde fått bekreftet.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #9 Skrevet 15. januar 2020 Det føles dritt å få en kjønnssykdom, men det er mange som har vært i samme bås! Kjenner mange som har vært uforsiktige mtp kondom, og der er det både flaks og uflaks inne i bildet. Viktigste er at du fant ut av at du hadde det, blir kvitt det og bruker kondom neste gang! Man lærer av sånt Anonymkode: 1089b...ef6 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #10 Skrevet 15. januar 2020 Bør være første og siste gang. Vær klar over at om de først har andre kjønnssykdommer, er det større sannsynlighet for at de har verre arter med seg også. Husk at hiv må testes med blodprøver over flere mnd for å utelukke det helt. Forhåpentligvis har du det ikke. Men ta mer vare på deg selv framover. Anonymkode: 043c7...182 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #11 Skrevet 15. januar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Klamydia får man heldigvis bort, så da får du i hvertfall muligheten til blanke ark 👌! Er jo dessverre de som får mycoplasma som aldri går bort, eller hiv, etter å ha hatt sex med feil person en gang. Tenker man er bra irritert på seg selv da. Anonymkode: dd211...a95 Det er lurt å holde seg til en sex partner der begge tester seg. Det burde også ha vært mye mer fokus i media på å være forsiktig med å ha sex med fremmede så mange hadde sluppet skammen og plagene ved å få sykdommer. I tillegg vet altfor få at man også kan få kjønnssykdommer og hpv i munnen og halsen. Hvorfor er det så lite advarsler og opplysninger om slikt. Det har jeg lurt på lenge. Anonymkode: 6b08b...42c 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #12 Skrevet 15. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Bør være første og siste gang. Vær klar over at om de først har andre kjønnssykdommer, er det større sannsynlighet for at de har verre arter med seg også. Husk at hiv må testes med blodprøver over flere mnd for å utelukke det helt. Forhåpentligvis har du det ikke. Men ta mer vare på deg selv framover. Anonymkode: 043c7...182 Ja, blodprøve for hiv test bør tas 12 uker etter mulig smittetidspunktet for at man skal kunne stole på resultatet. Dessverre en del som ikke vet det, og tester seg etter 1 uke eller to dager etter sexen, og da vil hiv testen alltid være negativ selv om de er smittet. Anonymkode: dd211...a95 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå