Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ser transdamer alltid slik ut som de tror damer skal se ut? Snakker om smale hofter, store (sillikon) pupper, bleiket hår osv.

De fleste normale damer ser ikke slik ut... Jeg bare undrer på hvorfor dette ofte er en greie hos transfolkene...

Hvis man vil se ut som en kvinne, så er det jo ikke bare den looken som gjelder, eller?

Hjelp meg å forstå :) Takk .

Anonymkode: f53ec...ea8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smale hofter er det ikke så mye å gjøre med.

Anonymkode: e47b4...e07

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smale hofter er det ikke så mye å gjøre med.

Anonymkode: e47b4...e07

Nei, jeg mener at mange tar slike operasjoner?

• Liker 1
Skrevet

Opererer transkvinner for å få smalere hofter? Det høres rart ut, ettersom kvinner har bredere hofter enn menn.

Anonymkode: f477a...4af

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Opererer transkvinner for å få smalere hofter? Det høres rart ut, ettersom kvinner har bredere hofter enn menn.

Det er  jo ikke alltid, mannen min har mye bredere hofter enn meg. Jeg bruker 29/30 i jeans og han bruker 34.  Men vi har  ofte rundere figur/timeglass dvs større forskjell mellom hofte og liv. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ops, mente å skrive midje :) Sånn går det når man nettopp våknet.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, SupaWoman skrev:

Det er  jo ikke alltid, mannen min har mye bredere hofter enn meg. Jeg bruker 29/30 i jeans og han bruker 34.  Men vi har  ofte rundere figur/timeglass dvs større forskjell mellom hofte og liv. 

Det er sant. Kvinner har bredere hofter proporsjonalt sett. 

Men det gir likevel ikke mening å operere hoftene smalere. Da vil de få en omvent timeglassfigur. Da er det i så fall midjen de må smalne.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ser transdamer alltid slik ut som de tror damer skal se ut? Snakker om smale hofter, store (sillikon) pupper, bleiket hår osv.

De fleste normale damer ser ikke slik ut... Jeg bare undrer på hvorfor dette ofte er en greie hos transfolkene...

Hvis man vil se ut som en kvinne, så er det jo ikke bare den looken som gjelder, eller?

Hjelp meg å forstå :) Takk .

Menn har ofte smalere hofter enn kvinner. Ikke alle transkvinner har råd til mange hundre tusen i operasjoner på én gang. BBL for å gjøre rumpe og hofter større og mer formelig er den mest dødelige kosmetiske inngrepet. Pupper er liksom det første og tryggeste de kan gjøre noe med, og resten av kroppen er så smal som den er skapt. Det er neppe et bevisst valg tynne menn har om at de vil bli en tynn dame. Det fins jo frodige transkvinner også, men disse opplever mye mer trakassering og tør ofte ikke leve som kvinne men forblir bare en tjukk mann

Anonymkode: 65f30...37a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...