Gå til innhold

Lidenskapelige norske menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fortsatt til gode å møte menn som er lidenskapelige når det kommer til kjærlighet og sex. Ekte romantikere. Jeg var med en spansk manns om var vanvittig lidenskapelig av seg, og så romantisk, sexen var helt vanvittig bra. I tillegg var han ikke prippen. Han var ikke egoistisk i senga, var ikke redd for å ha sex om jeg ikke hadde dusja samme dag, hadde mensen osv. Men igjen, sexen, han viste med både kropp og språk at han elsket å være med meg, øyekontakt, utforskende, og sist men ikke minst var han ikke overfladisk.... Det vil si, om jeg ikke hadde barbert meg her og der på noen dager så var ikke det krise. Det overrasket meg med. Har ikke vært med en eneste norsk mann som tåler at det er litt hår nedentil. Det var så godt å være med en mann som aksepterte meg slik jeg faktisk var... Finnes det slike menn i Norge? Svaret er nok ja, men er ikke det sjeldent? 

Anonymkode: d23dd...702

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri opplevde at mann henger seg opp dusjing, barberingen eller mensen eg da. Lidenskap ha rsom regel våre en toveis gate, eg må gi før å få. 

Anonymkode: 82d09...3a2

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri opplevde at mann henger seg opp dusjing, barberingen eller mensen eg da. Lidenskap ha rsom regel våre en toveis gate, eg må gi før å få. 

Anonymkode: 82d09...3a2

Lidenskap er ikke noe man gir for å få.... Det er helt feil. Mange er lidenskapelige som personer, jeg er det selv, men det visner litt når jeg har sex med en mann som er det stikk motsatte... Inn-ut, se på penis i vagina fremfor å se på meg, haste for å bli ferdig, drite i forspill++++. Ingen spørsmål som "liker du det?". 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært sammen med en norsk mann, nøyaktig sånn som du sier din spanske var. Og han er den beste mannen jeg har vært sammen med, og hatt sex med. Var jo helt utrolig. Jeg har og vært med noen utenlandske menn, som ikke var så lidenskapelige eller romantiske, de var faktisk ganske egoistiske. Men jeg har jo vært med flere nordmenn og, flere av de bra. Men ingen i nærheten av han ene spesielle. Så de finnes, men er ikke normalen.

Anonymkode: 6cef2...77e

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært sammen med en norsk mann, nøyaktig sånn som du sier din spanske var. Og han er den beste mannen jeg har vært sammen med, og hatt sex med. Var jo helt utrolig. Jeg har og vært med noen utenlandske menn, som ikke var så lidenskapelige eller romantiske, de var faktisk ganske egoistiske. Men jeg har jo vært med flere nordmenn og, flere av de bra. Men ingen i nærheten av han ene spesielle. Så de finnes, men er ikke normalen.

Anonymkode: 6cef2...77e

Tror du der finnes en måte å merke om de er lidenskapelige på? Et kjennetegn, før man havner til køys? Jeg er ikke personen som ligger med noen på første date, men samtidig vil jeg ikke vente for lenge - og ofte blir det en skuffelse. 😕

Skrevet

Høres ut som du bare har vært uheldige med de partnerene du har hatt.

Er jo generelt amatører som bare kjører på uten noe vorspiel. 

Jeg har aldri hatt noe imot litt hår nedentil, eller at alt ikke er nybarbert, faktisk synes jeg det er sexy med litt ubarbert nedentil.. Hun trenger heller ikke å være nydusja. Så lenge hun har en god ånde og ikke lukter vondt så går det veldig bra..

Som sagt du har nok vært litt uheldig.

Anonymkode: a547b...034

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker også best spanske og franske. Pakistanske også. 

Alle norske menn jeg har ligget med er ulidenskapelige eller prøver å være lidenskapelig mes kroppsspråk men energien failer. Norske menn er så amatør på en måte når det kommer tik å bygge en spesielt, ektefølt romantisk, naturlig lidenskapelig kontakt. De er dårlige på å slikke også

Anonymkode: 0dcb7...023

Skrevet

Jeg har hatt sex med menn fra Kina, Indonesia, Australia, Irland, England, Mexico, Polen, Cuba,  Sverige, Iran, USA, Danmark, Finland og Norge. Jeg har til gode å finne menn i Norge som er like bra som de jeg har vært med fra andre land. Jeg har vært med fire nordmenn, den ene hadde mikropenis og gjorde ikke annet enn ut og inn hvilket ga nada når jeg ikke kjente han inni meg (selvfokusert) nr 2 kom etter 5 sek. Alle 40 ganger og gadd aldri gjøre noe for meg. Nr 3 var kun fokusert på seg selv. Nr 4 var kun fokusert på seg selv. Jeg har sikkert bare hatt uflaks, sier ikke at alle nordmenn er like men jeg giftet meg med en fra et annet land. Orket ikke risikere å ha en dårlig sexopplevelse igjen. 
beste sexet var med en mann fra England. 
2. mexico

3. usa

4,’. Danmark

5. Kina
6. irland

7. cuba

8. indonesia

9.australia

10.polen

11. Sverige 

12.finland

13. iran

14 norge

Anonymkode: b8ab7...878

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har hatt sex med menn fra Kina, Indonesia, Australia, Irland, England, Mexico, Polen, Cuba,  Sverige, Iran, USA, Danmark, Finland og Norge. Jeg har til gode å finne menn i Norge som er like bra som de jeg har vært med fra andre land. Jeg har vært med fire nordmenn, den ene hadde mikropenis og gjorde ikke annet enn ut og inn hvilket ga nada når jeg ikke kjente han inni meg (selvfokusert) nr 2 kom etter 5 sek. Alle 40 ganger og gadd aldri gjøre noe for meg. Nr 3 var kun fokusert på seg selv. Nr 4 var kun fokusert på seg selv. Jeg har sikkert bare hatt uflaks, sier ikke at alle nordmenn er like men jeg giftet meg med en fra et annet land. Orket ikke risikere å ha en dårlig sexopplevelse igjen. 
2. mexico

3. usa

4,’. Danmark

5. Kina
6. irland

7. cuba

8. indonesia

9.australia

10.polen

11. Sverige 

12.finland

13. iran

14 norge

Glemte enn mann fra Tsjekkia. Han kommer inn på 3. Plass :) 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2. mexico

3. usa

4,’. Danmark

5. Kina
6. irland

7. cuba

8. indonesia

9.australia

10.polen

11. Sverige 

12.finland

13. iran

14 norge

Denne tråden handler ikke om "bra eller dårlig sex", men lidenskapelig og spesiell sex der man oppretter en viss kontakt. Slutt å spore av tråden, takk... Det du skriver sier meg absolutt ingenting annet enn hva du likte best med hvem fra hvilket land. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Denne tråden handler ikke om "bra eller dårlig sex", men lidenskapelig og spesiell sex der man oppretter en viss kontakt. Slutt å spore av tråden, takk... Det du skriver sier meg absolutt ingenting annet enn hva du likte best med hvem fra hvilket land. 

Eh? Lidenskapelig sex er jo bra sex for meg. Kan lidenskapelig sex være dårlig sex? Det som du forklarte om din spanjol er jo akkurat bra sex. Og så spør du om det finnes sådanne i Norge og jeg svarer at jeg ikke har vært med en nordmann som er bra. Og siden du skrev om din spanjol så regnet jeg med at det var Ok å sette opp mot andre nasjonaliteter.  Skjønner ikke hvordan noe av det er avsporing foruten at jeg ikke brukte ordet lidenskapelig. Men du skal få ha din tråd i fred. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...