Gjest Violetta Skrevet 3. juni 2005 #1 Skrevet 3. juni 2005 Når jeg skal slå av maskinen får jeg en melding om at ccapp lukkes. Jeg kan trykke på avslutt nå. Hva er dette for noe? Har kjørt antivirus (Norton), Spybot og AdAware. Ingen utslag.
finnslarken Skrevet 4. juni 2005 #2 Skrevet 4. juni 2005 CCAPP er et program som brukes av Norton (Symantec Antivirus eller Internet Security). Dersom du gjør et søk på din egen maskin på programmer du er usikker på (Start, Søk, Etter filer og mapper, Alle mapper og filer - sørg for å velge at du vil søke på skjulte filer og mapper) finner du den. Høyreklikk på filen og velg Egenskaper. I "Beskrivelse" står det: Common Client User Session, og filen ligger i mappen "C:ProgramfilerFellesfilerSymantec Shared"
Gjest Violetta Skrevet 4. juni 2005 #3 Skrevet 4. juni 2005 CCAPP er et program som brukes av Norton (Symantec Antivirus eller Internet Security). Dersom du gjør et søk på din egen maskin på programmer du er usikker på (Start, Søk, Etter filer og mapper, Alle mapper og filer - sørg for å velge at du vil søke på skjulte filer og mapper) finner du den. Høyreklikk på filen og velg Egenskaper. I "Beskrivelse" står det: Common Client User Session, og filen ligger i mappen "C:ProgramfilerFellesfilerSymantec Shared" Takk for svar, det var betryggende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå