AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #1 Skrevet 13. januar 2020 Etter mange år som prøver.. endel letrozol kurer så har jeg tenkt å prøve alt denne pp’n.. ( har snakket med gyn om det altså, hun som har bedt meg prøve dobbel dose med vitamin) trippel letrozol.. dobbel dose tran, dobbel multivitamin, ekstra jern fra mens.. ved el skal jeg prøve grapefruktjuice, vitaminer, tran og ekstra c vit.. etter el skal jeg prøve å spise ananas med kjerne har jeg forstått. har dere flere "kjerringråd"? Tips? Anonymkode: 09218...cce
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #2 Skrevet 13. januar 2020 Akupunktur rundt el Anonymkode: 09218...cce
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #3 Skrevet 14. januar 2020 Hostesaft for EL slimet om du har lite av det. Ikke prøvd dette selv men hørt om de som bruker menskopp etter sengekosen for å holde spermen inne over natten. Jeg selv har holdt for med papir, trekker på trusa og prøver å sove, funker i 2-3 timer før jeg våkner å må på do. Få mannen til å ta vitaminer. Be mannen unngå å koke spermen, dvs ikke for varme dusjer, ikke for mye seteverme i bilen, ikke boblebad osv. Nok søvn! Også innbiller jeg meg at varme og god blodgjennomstrømming skal hjelpe så jeg passer på å ikke fryse, og holder meg i aktivitet hver dag for å sørge for god sirkulasjon. Prøver å ikke stresse. Har funket dårlig i prosjektet prøv å få mannen til å rydde sitt eget rot. Måtte ta en rassia her en kveld da jeg hadde gått hele EL perioden å stresset over rotet, nå er det ryddig og kan endelig senke skuldrene. Anonymkode: f9fa3...b7d
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #4 Skrevet 15. januar 2020 Bidronninggele (tabletter som heter bidro) fra mens til el, deretter wild yam(også tabletter) fra el til Mens/positiv test 🥰 Anonymkode: bf2ee...22a
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #5 Skrevet 15. januar 2020 Jeg har vertfall bøttet nedpå med både melk og grapefruktjuice denne måneden for å øke sjansene. I tillegg har jeg sørger for å komme når vi har sex, skal vist nok også øke sjansen. Blir spennende å se om det hjelper på 😊 Anonymkode: d0fad...130
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå