AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #1 Del Skrevet 13. januar 2020 Tror det er lakkert heltre. Lyst rekkverk med mørke trinn. De mørke trinnene stjeler så mye lys, og alt av støv synes. Blir mye støv i en godt trafikkert trapp og jeg er lei av å støvtørke trappa hele tiden. Er det lett sliping, grunning og maling som skal til? Noen spesiell type sort? Anonymkode: d52fe...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #2 Del Skrevet 13. januar 2020 Gulvmaling. Du kan ikke ha maling som ikke er beregnet på slitasje. Anonymkode: b9507...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #3 Del Skrevet 13. januar 2020 Vaske grundig med gulvrens, slipe lett over, kvist og sperregrunn ( jeg droppet den på lakket trapp siden kvisten er sperret av lakken) 3 toppstrøk i trinna med feks trestjerner gulvmaling. Biter seg godt fast og er slitesterk. Jeg la bare 2 strøk på vangene og rekkverket. Husk å overhold tørketidene, og la den herde godt før hardt bruk og vask. Slå av varmekilde når du maler om du feks har en varmepumpe ved trappen. Anonymkode: a4173...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #4 Del Skrevet 13. januar 2020 Ett triks er å sette en maskeringstape i trappetrinnene du ikke har malt.. om du maler hvert andre eller tredje trinn og MÅ bruke trappen. Så tråkker du ikke feil. Anonymkode: a4173...11b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå