Spirito Skrevet 7. juni 2005 #41 Del Skrevet 7. juni 2005 Hva er galt med oppfølging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Trine* Skrevet 9. juni 2005 #42 Del Skrevet 9. juni 2005 Oppfølging er vel og greit om jeg selv kan bestemme om jeg vil ha det eller ikke. Når man blir tvunget til å møte opp til det og det tidspunktet gir det hvertfall ikke meg noen følelse av oppfølging av det faglige. Om de heller kunne gi oss valget. Hadde det vært mye bedre. Å føre fraværsstatistikk på universitetsnivå er for dumt. Gi folk ansvar for egen læring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spl.stud Skrevet 9. juni 2005 #43 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg er ikke helt enig at det er dra hjelp innenfor mitt studium på høyskole. Vi har hatt 5 eksamener iløpet av dette skoleåret, og det har vært for avsluttende fag alle sammen, har ikke hatt noen innleveringer eller prøver i forbindelse med faget.Har heller ikke hatt obligatorisk oppmøte i forbindelse med forelesningene. Så her er det ingen dra hjelp. Men jeg tror at det avhenger av studiumet man tar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå