AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #1 Skrevet 13. januar 2020 Hva gjør man når noen av ungene ikke liker at du har kommet inn i familien? Ene ungen (7år) til kjæresten liker meg ikke. Herregud, kjenner det er vanskelig og at det setter en stopper for følelsene mine for ham også! Makan til drittunge! Ok, dette var kun utløp for mine frustrasjoner, jeg er jo selvfølgelig veldig interessert i at kiden skal like meg, og oppfører meg fint og har et godt lag med unger. De andre ungene hans elsker meg. Men denne er umulig. Nå begynner jeg å bli lei! Hva gjør man? (Utenom «dump ham, stakkars unge som må ha deg til stemor» osv osv) Hvordan få det til å ikke gå ut over forholdet? Anonymkode: 959cb...a66
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #2 Skrevet 13. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Makan til drittunge! 😳 Anonymkode: 0e9e4...8b7 16
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #3 Skrevet 13. januar 2020 Takk for hjelpsomme svar! Anonymkode: 959cb...a66
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #4 Skrevet 13. januar 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør man når noen av ungene ikke liker at du har kommet inn i familien? Ene ungen (7år) til kjæresten liker meg ikke. Herregud, kjenner det er vanskelig og at det setter en stopper for følelsene mine for ham også! Makan til drittunge! Ok, dette var kun utløp for mine frustrasjoner, jeg er jo selvfølgelig veldig interessert i at kiden skal like meg, og oppfører meg fint og har et godt lag med unger. De andre ungene hans elsker meg. Men denne er umulig. Nå begynner jeg å bli lei! Hva gjør man? (Utenom «dump ham, stakkars unge som må ha deg til stemor» osv osv) Hvordan få det til å ikke gå ut over forholdet? Anonymkode: 959cb...a66 Kjæresten din bør derimot dumpe deg når du kaller barnet hans drittunge. Anonymkode: d8f67...537 14
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #5 Skrevet 13. januar 2020 Har du prøvd å finne ut hvorfor? Få barnets far(?) til å ta en prat før å høre om det er noe spesielt? Anonymkode: b2bac...3c6 2
Gjest Chroma Skrevet 13. januar 2020 #6 Skrevet 13. januar 2020 Hvorfor liker ikke barnet deg? Har faren prøvd å snakke med barnet sitt? Og hvordan gir barnet uttrykk for at det ikke liker deg?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #7 Skrevet 13. januar 2020 Støtter at faren til barnet burde ta prat med barnet om hvorfor han ikke liker deg. Anonymkode: c3f12...779 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #8 Skrevet 13. januar 2020 Hvor gamle er de andre barna og er det lenge siden bruddet? Kanskje denne ungen tar det tyngre enn de andre og syns det er veldig vanskelig at faren har fått seg ny kjæreste? Barn er ikke vanskelige, de har det vanskelig. Det ligger nok mye mer bak enn at han ikke «liker» deg. Faren får ta seg en prat med han alene og finne ut av hva som er greia, og ta det derfra. Anonymkode: bd944...c2d 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #9 Skrevet 13. januar 2020 Han er i den verste drittungealderen. Barn fra 6-11 år er de verste. Barneskoleunger 😝 pyton veslevoksen oppførsel. Det er bare å komme gjennom det og så glemmer han deg litt i tenårene når han får interessen av jenter osv. Hold ut! Anonymkode: eea9d...e99
Perelandra Skrevet 14. januar 2020 #10 Skrevet 14. januar 2020 Tråden er ryddet for avsporinger Perelandra, mod.
Sjokoladefruen Skrevet 14. januar 2020 #11 Skrevet 14. januar 2020 Du trenger ikke å dumpe han, han bør dumpe deg, helst nå med en gang. Hvem kaller et 7 år gammelt barn for drittunge?🤦🏼♀️ Her er det du som er drittungen, vennen. 1
Hvila Skrevet 14. januar 2020 #12 Skrevet 14. januar 2020 Barnet merker vel at du vil bli likt og at du kun er ute etter faren deres. Hva hadde du selv følt om slikt?
Gjest O.G. Skrevet 14. januar 2020 #13 Skrevet 14. januar 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør man når noen av ungene ikke liker at du har kommet inn i familien? Ene ungen (7år) til kjæresten liker meg ikke. Herregud, kjenner det er vanskelig og at det setter en stopper for følelsene mine for ham også! Makan til drittunge! Ok, dette var kun utløp for mine frustrasjoner, jeg er jo selvfølgelig veldig interessert i at kiden skal like meg, og oppfører meg fint og har et godt lag med unger. De andre ungene hans elsker meg. Men denne er umulig. Nå begynner jeg å bli lei! Hva gjør man? (Utenom «dump ham, stakkars unge som må ha deg til stemor» osv osv) Hvordan få det til å ikke gå ut over forholdet? Anonymkode: 959cb...a66 Du er barnløs?
Gjest RødeFare Skrevet 14. januar 2020 #14 Skrevet 14. januar 2020 Han merker kanskje at du ikke liker han?
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #15 Skrevet 14. januar 2020 Grunnen til at barnet ikke liker deg er nok fordi barnet merker at du ikke liker han. Anonymkode: 66390...6c3 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #16 Skrevet 14. januar 2020 Wow... Du hadde vært så på hue ut... Anonymkode: 557a1...785
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #17 Skrevet 14. januar 2020 Ikke vær med typen når han er med barna. Du høres forøvrig ut som en liten drittunge selv! Anonymkode: 3fa8b...6f2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #18 Skrevet 14. januar 2020 Jeg tror at han gjennomskuer deg. Du later som du bryr deg, mens du egentlig synes barna er i veien for «kjærligheten», og det skjønner barn. Jeg tror ikke dette vil fungere dersom du ikke klarer å se at det kan være vanskelig å være 7 år når pappa har fått ny kjæreste... Jeg leser ingen godhet ut av innlegget ditt. Anonymkode: dafab...477 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå