Polly888 Skrevet 13. januar 2020 #1 Skrevet 13. januar 2020 Noen som har erfaring med dette? Mini er stuptrøtt kl 19-20 men ligger bare å griner å makker hele kvelden. Hun må sove i stua hos oss ennå, å legge henne på eget rom er håpløst, da må vi opp 20-30 ganger før vi tar kvelden
Polly888 Skrevet 13. januar 2020 Forfatter #2 Skrevet 13. januar 2020 Å selv om hun får sove i stua er hun kjempeurolig og gråter i søvne hele kvelden.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #3 Skrevet 13. januar 2020 Overtrøtt. Legg henne 18 Anonymkode: ad372...b73 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #4 Skrevet 13. januar 2020 Ahhh 6 mnd-12 mnd var en fæl periode for oss når det kom til søvn. Bare styr og makk hele kvelden. I perioder var de oppe til kl 22-23 fordi vi orket ikke sitte inne på et mørkt rom med en baby som skrek non stop. Blid og fornøyd når de kom i stua. Dette løste seg etterhvert og vips så var de klare for senga kl 19. Anonymkode: 28350...0bc
Polly888 Skrevet 13. januar 2020 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2020 Jajo har tenkt overtrøtt.. Får prøve å legge litt tidligere da. Men er så usikker i forhold til siste luren. Noen sier man bør legge ca en time etter ca lur, mens andre sier at hun bør vere oppe 2-3 timer etter siste lur. Noen som har noen erfaringer med dette på ett barn på 6 mnd?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #6 Skrevet 13. januar 2020 Jeg har prøvd å legge tidligere og senere, uten hell. Min er også 6mnd. Ståa nå er at han sover i stuen med oss fra ca kl åtte, og så legger vi oss sammen ca kl.22. Han har en storebror som våkner lett, så skriking nede på rommet halve kvelden kan vi ikke ha noe av uansett. Og husker jeg riktig så løp vi inn og ut av rommet til storebror også fra 4-12mnd. Da er det greiere å bare la han sove i stuen de første timene. Å legge kl 18 er ikke fasiten for alle. Sovner han så tidlig så må jeg stå opp kl.5, og det gidder jeg i hvert fall ikke. Sover lite nok fra før. Anonymkode: 3a6ca...16c
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #7 Skrevet 13. januar 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd å legge tidligere og senere, uten hell. Min er også 6mnd. Ståa nå er at han sover i stuen med oss fra ca kl åtte, og så legger vi oss sammen ca kl.22. Han har en storebror som våkner lett, så skriking nede på rommet halve kvelden kan vi ikke ha noe av uansett. Og husker jeg riktig så løp vi inn og ut av rommet til storebror også fra 4-12mnd. Da er det greiere å bare la han sove i stuen de første timene. Å legge kl 18 er ikke fasiten for alle. Sovner han så tidlig så må jeg stå opp kl.5, og det gidder jeg i hvert fall ikke. Sover lite nok fra før. Anonymkode: 3a6ca...16c Da må du for faen legge deg tidligere. Man innstiller seg etter barna. Får de det bedre ved å legge tidligere og våkne tidligere så gjør dere det. Enkelt og greit. Anonymkode: 18565...65a 1
Sunnfjording Skrevet 13. januar 2020 #8 Skrevet 13. januar 2020 Masse folk som er så heldige at de har den magiske fasiten. Andre lever med at søvn kan være problematisk i årevis uansett hva de prøver 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå