AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #1 Skrevet 13. januar 2020 Hei! Jeg skulle så gjerne ha hatt hjelp til å tolke testene under. Alle er tatt i dag. Den fra babyplan er vel positiv? Det er ikke tidligtest, men vanlig. Og den fra CB er jo også positiv, men så ble jeg veldig usikker da den i midten virker å være negativ? Den er forøvrig kjøpt på butikken "Normal". Kanskje noen her har kjennskap til den? Jeg er forresten 11 dpo. Anonymkode: 79149...31a
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #2 Skrevet 13. januar 2020 Min erfaring er at testene fra normal trenger en del HCG for å slå ut. Stol på de to andre du 😊 Anonymkode: acb9f...a77
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #3 Skrevet 13. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at testene fra normal trenger en del HCG for å slå ut. Stol på de to andre du 😊 Anonymkode: acb9f...a77 Tusen takk for svar! Jeg har bare tester fra normal igjen Tror du de blir positiv i morgen eller bør jeg vente noen dager til? Hvis du har testet med normal, kan jeg spørre når du fikk positiv test? Anonymkode: 79149...31a
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #4 Skrevet 14. januar 2020 Hcg øker annenhver dag. Så kanskje ta en ny test når det har gått 2 dager? Du er nok helt klart gravid, gratulerer 😊 Anonymkode: 2d0e6...3d7
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #5 Skrevet 14. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hcg øker annenhver dag. Så kanskje ta en ny test når det har gått 2 dager? Du er nok helt klart gravid, gratulerer 😊 Anonymkode: 2d0e6...3d7 Du mener det står stille i to dager før det plutselig hopper et stort hopp...? Anonymkode: 4452b...e4a
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #6 Skrevet 15. januar 2020 En oppdatering. I dag er jeg 13 dpo. Testene under er tatt med samme urin til morgenen i dag. Veldig usikker hvordan jeg skal tolke dette? Redd det er en kjemisk :-( Anonymkode: 79149...31a
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #7 Skrevet 15. januar 2020 Slutt å test!! Du har positiv digital = du er gravid! Testene fra normal er elendige så de må du ikke basere deg på, det tar lang tid før de blir sterke. Du har positiv digital, det blir ikke lettere å tyde enn det. Hvis du fortsatt stresser vent en uke og ta ny digital, så vil den vise 2-3. Det har ingenting for seg å ta digital med to dagers mellomrom så tidlig. Pust med magen, du er gravid☺️ Anonymkode: fe598...cfc 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #8 Skrevet 15. januar 2020 Jeg ville forholdt meg til den digitale enn så lenge, i og med at det sies at strimmeltestene fra normal er så dårlige. Jeg skjønner godt at du blir stresset av dem. Men du har jo allerede sett fra tidligere at de ikke får strek, selv om andre tester blir tydelig positive (jeg ser godt streken på babyplantesten på det første bildet). Det er normalt med "gravid 1-2" 13 dpo (den teller uker fra eggløsning). Det kan være kjemisk, det er en ganske stor andel befruktede egg som ender sånn, og så får man det med seg når man tester tidlig. Men akkurat nå er du gravid, og for hver dag som går øker sjansen for at det går bra. Lykke til Anonymkode: d5305...1fe 2
Missbliss Skrevet 15. januar 2020 #9 Skrevet 15. januar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Slutt å test!! Du har positiv digital = du er gravid! Testene fra normal er elendige så de må du ikke basere deg på, det tar lang tid før de blir sterke. Du har positiv digital, det blir ikke lettere å tyde enn det. Hvis du fortsatt stresser vent en uke og ta ny digital, så vil den vise 2-3. Det har ingenting for seg å ta digital med to dagers mellomrom så tidlig. Pust med magen, du er gravid☺️ Anonymkode: fe598...cfc Hei! Jeg må bare skyte inn et spørsmål her for jeg holder på å gå litt fra vettet... Jeg testet med tidlig digital test i går og fikk svak strek. Jeg testet på ny i dag med en annen type digital test og fikk ingen strek😕 Tanker??
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #10 Skrevet 15. januar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Slutt å test!! Du har positiv digital = du er gravid! Testene fra normal er elendige så de må du ikke basere deg på, det tar lang tid før de blir sterke. Du har positiv digital, det blir ikke lettere å tyde enn det. Hvis du fortsatt stresser vent en uke og ta ny digital, så vil den vise 2-3. Det har ingenting for seg å ta digital med to dagers mellomrom så tidlig. Pust med magen, du er gravid☺️ Anonymkode: fe598...cfc 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville forholdt meg til den digitale enn så lenge, i og med at det sies at strimmeltestene fra normal er så dårlige. Jeg skjønner godt at du blir stresset av dem. Men du har jo allerede sett fra tidligere at de ikke får strek, selv om andre tester blir tydelig positive (jeg ser godt streken på babyplantesten på det første bildet). Det er normalt med "gravid 1-2" 13 dpo (den teller uker fra eggløsning). Det kan være kjemisk, det er en ganske stor andel befruktede egg som ender sånn, og så får man det med seg når man tester tidlig. Men akkurat nå er du gravid, og for hver dag som går øker sjansen for at det går bra. Lykke til Anonymkode: d5305...1fe Tusen takk! Rart med det, men det hjelper liksom bare å få høre at jeg nok (inntil videre hvert fall) er gravid. Så får jeg ta en evt kjemisk når den evt kommer. Reduserer jo ikke risikoen for kjemisk ved å teste og teste og teste 😅🙈 Anonymkode: 79149...31a 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #11 Skrevet 15. januar 2020 40 minutter siden, Missbliss skrev: Hei! Jeg må bare skyte inn et spørsmål her for jeg holder på å gå litt fra vettet... Jeg testet med tidlig digital test i går og fikk svak strek. Jeg testet på ny i dag med en annen type digital test og fikk ingen strek😕 Tanker?? Hei. Disse er ikke digitale. Den digitale er den som viser tekst som sier gravid/ikke gravid. Hvor mange dpo er du? Jeg ville vært usikker på om den nederste er en strek eller en skyggestrek for å være helt ærlig. Men det er jo også forskjeller på tester (selv om de har lik sensitivitet), fargestoff fra test til test, konsentrasjon på urin osv. Hvis du tester veldig tidlig vil alt dette spille inn. Hvis man tester fra 14 dpo vil det være mindre rom for tolkning (noe jeg aldri har klart selv😅). det beste du kan gjøre for å ikke bli sprø nå er å tenke at den fra i går KAN indikere noe, og stå over test imorgen og teste igjen fredag morgen. Ha gjerne en digital i bakhånd hvis du får en tydelig strek da, så kan du får det i klartekst. Personlig ville jeg tenkt disse var negative, men at det kan være for tidlig å teste - håpet er ikke ute før mensen kommer☺️ Anonymkode: fe598...cfc
Missbliss Skrevet 15. januar 2020 #12 Skrevet 15. januar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Disse er ikke digitale. Den digitale er den som viser tekst som sier gravid/ikke gravid. Hvor mange dpo er du? Jeg ville vært usikker på om den nederste er en strek eller en skyggestrek for å være helt ærlig. Men det er jo også forskjeller på tester (selv om de har lik sensitivitet), fargestoff fra test til test, konsentrasjon på urin osv. Hvis du tester veldig tidlig vil alt dette spille inn. Hvis man tester fra 14 dpo vil det være mindre rom for tolkning (noe jeg aldri har klart selv😅). det beste du kan gjøre for å ikke bli sprø nå er å tenke at den fra i går KAN indikere noe, og stå over test imorgen og teste igjen fredag morgen. Ha gjerne en digital i bakhånd hvis du får en tydelig strek da, så kan du får det i klartekst. Personlig ville jeg tenkt disse var negative, men at det kan være for tidlig å teste - håpet er ikke ute før mensen kommer☺️ Anonymkode: fe598...cfc Hei 😊 Tuuusen takk for svar❤️ ok, da skal jeg prøve å vente noen dager og kjøpe en digital 😊 Jeg vet ikke sikkert dpo da dette er første syklus etter at jeg sluttet på p-pillen 😕 Legger ved et bedre bilde fra testen med den veldig svake streken fra i går. Det er mulig at jeg har testet litt for tidlig. Har hatt så mange rare symptomer den siste uken at jeg klarte ikke å vente lenger...
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #13 Skrevet 15. januar 2020 17 minutter siden, Missbliss skrev: Hei 😊 Tuuusen takk for svar❤️ ok, da skal jeg prøve å vente noen dager og kjøpe en digital 😊 Jeg vet ikke sikkert dpo da dette er første syklus etter at jeg sluttet på p-pillen 😕 Legger ved et bedre bilde fra testen med den veldig svake streken fra i går. Det er mulig at jeg har testet litt for tidlig. Har hatt så mange rare symptomer den siste uken at jeg klarte ikke å vente lenger... Denne ser desverre negativ ut 😕 Anonymkode: bcf0e...31a
Missbliss Skrevet 15. januar 2020 #14 Skrevet 15. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne ser desverre negativ ut 😕 Anonymkode: bcf0e...31a Huff, jeg får prøve å vente noen dager og se hva som skjer...
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #15 Skrevet 15. januar 2020 2 minutter siden, Missbliss skrev: Huff, jeg får prøve å vente noen dager og se hva som skjer... Hvilken dpo er du på nå? Anonymkode: bcf0e...31a
Missbliss Skrevet 15. januar 2020 #16 Skrevet 15. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvilken dpo er du på nå? Anonymkode: bcf0e...31a Jeg er ikke sikker for det er første syklus etter at jeg sluttet på p-pillen... Men jeg tipper 9-12...
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #17 Skrevet 15. januar 2020 3 minutter siden, Missbliss skrev: Jeg er ikke sikker for det er første syklus etter at jeg sluttet på p-pillen... Men jeg tipper 9-12... Hvorfor tester du egentlig før ikm? Anonymkode: bcf0e...31a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå