AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #1 Skrevet 13. januar 2020 God kveld, Jeg skal i dag starte på min første p-ring. Jeg er veldig spent for jeg har noen spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på😅 1. P-ringen skal jo ligge rundt livmorhalsen/tappen. Jeg er veldig følsom og får veldig vondt om jeg/noen kommer borti der vil dette plage meg ved bruk av p-ringen? 2. Er det vanskelig å få den plassert korrekt? 3. Litt det samme som spm nr.1, men under sex vil p-ringen dunke borti livmorhalsen? Redd for dette i og med at jeg er så følsom... 4. Er det mulig at den detter ut ved do-besøk? Håper det er noen der ute som kan svare, skal nemlig starte på disse i kveld... Anonymkode: 043d5...87c
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #2 Skrevet 13. januar 2020 Den skal bare plasseres inni skjeden. Ved sex kan du velge å ha den i Eller ta den ut. Tror det er 4 timer den kan være utenfor skjeden. Skylles i KALDT vann når den tas ut evt før den settes inn. Den skal ikke falle ut. Jeg har aldri opplevd det. Anonymkode: 20b8d...c75 1
wahaj Skrevet 13. januar 2020 #3 Skrevet 13. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: God kveld, Jeg skal i dag starte på min første p-ring. Jeg er veldig spent for jeg har noen spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på😅 1. P-ringen skal jo ligge rundt livmorhalsen/tappen. Jeg er veldig følsom og får veldig vondt om jeg/noen kommer borti der vil dette plage meg ved bruk av p-ringen? 2. Er det vanskelig å få den plassert korrekt? 3. Litt det samme som spm nr.1, men under sex vil p-ringen dunke borti livmorhalsen? Redd for dette i og med at jeg er så følsom... 4. Er det mulig at den detter ut ved do-besøk? Håper det er noen der ute som kan svare, skal nemlig starte på disse i kveld... Anonymkode: 043d5...87c Du putter den bare inn, så sklir den inn selv på plass. Kan merkes under sex, da kan du ta den ut i maks 3 timer. Har hørt at den kan falle ut , men aldri opplevd det selv, enda jeg har brukt det i mange år. 1
Coronas Skrevet 13. januar 2020 #4 Skrevet 13. januar 2020 (endret) P ringen skal ikke ligge rundt livmortappen. Du putter den bare inn som med en tampong. Min lå på framveggen oppi der. Kommer ikke borti noen ting oppi der. Kan være mannen kjenner den men min ex gjorde ikke det. Du finner den lett igjen når du skal bytte. Jeg fikk mye sopp pga den så nå har jeg hormonspiral 😊 Den detter ikke ut Endret 13. januar 2020 av Coronas
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #5 Skrevet 13. januar 2020 Les pakkningsvedlegget. Anonymkode: aa901...1b5
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #6 Skrevet 13. januar 2020 1 time siden, wahaj skrev: Du putter den bare inn, så sklir den inn selv på plass. Kan merkes under sex, da kan du ta den ut i maks 3 timer. Har hørt at den kan falle ut , men aldri opplevd det selv, enda jeg har brukt det i mange år. Tusen takk for svar! 😊 Hvordan fungerer bruk av tampong med p-ring? Anonymkode: 043d5...87c
wahaj Skrevet 13. januar 2020 #7 Skrevet 13. januar 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar! 😊 Hvordan fungerer bruk av tampong med p-ring? Anonymkode: 043d5...87c Det går fint, bare pass på når du tar ut tampongen at ringen ikke blir med ut.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #8 Skrevet 13. januar 2020 Les pakningsvedlegget du. Den sklir på plass av seg selv, men min føltes veldig rar den første tiden. Man skal jo ta den inn (første gang) på 1. Eller 2. Mens dag, så jeg brukte tampong samtidig. Den ble av og til med ut. Har også begynt å skli ut på do, men det merker man fort. Er livredd for å miste den uten å merke det, men det har ikke skjedd på hele året jeg har brukt den. Noen gutter har kjent den og blitt litt såre om samleie har vart lenge. Men kan også bare være de ville blitt såre uansett og skylder på ringen 😛 Den kan være ute i 3 timer og du er fortsatt beskyttet. Når du tar den ut i en uke hver 3.uke er du fortsatt beskyttet. Og det skjønner jeg ikke 🤷♀️ Men det står i pakningsvedlegget.. Anonymkode: e6ec4...119
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #9 Skrevet 13. januar 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les pakningsvedlegget du. Den sklir på plass av seg selv, men min føltes veldig rar den første tiden. Man skal jo ta den inn (første gang) på 1. Eller 2. Mens dag, så jeg brukte tampong samtidig. Den ble av og til med ut. Har også begynt å skli ut på do, men det merker man fort. Er livredd for å miste den uten å merke det, men det har ikke skjedd på hele året jeg har brukt den. Noen gutter har kjent den og blitt litt såre om samleie har vart lenge. Men kan også bare være de ville blitt såre uansett og skylder på ringen 😛 Den kan være ute i 3 timer og du er fortsatt beskyttet. Når du tar den ut i en uke hver 3.uke er du fortsatt beskyttet. Og det skjønner jeg ikke 🤷♀️ Men det står i pakningsvedlegget.. Anonymkode: e6ec4...119 Takk for svar! Har mest pakningsvedlegget men var inne alle spørsmål jeg hadde som ble besvart der! Har tatt inn første akkurat nå, og siden du har brukt dette en stund skal man kjenne den med en gang man stikker pekefingen inn? Jeg måtte kjenne igjen etter den var satt og da kjente jeg den etter 1/3 av fingen inni🙊 Kanskje jeg må gå litt så faller den lenger inn? Anonymkode: 043d5...87c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå