AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #1 Skrevet 13. januar 2020 Hvordan undertøy bruker dere? Mannen min må ha stringtruser på meg for å være happy. Er det bare han som skulle levd på 80 tallet, eller er det flere? 🤔 Anonymkode: 887b7...ecf
isw Skrevet 13. januar 2020 #2 Skrevet 13. januar 2020 Jeg undres litt på hva den magiske alderen er når jenter går fra string til bestemorunderbukse og menn tilsvarende går fra boxer til hvit underbukse.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #3 Skrevet 13. januar 2020 19 minutter siden, isw skrev: Jeg undres litt på hva den magiske alderen er når jenter går fra string til bestemorunderbukse og menn tilsvarende går fra boxer til hvit underbukse. Det er jo mye mer behagelig med string Anonymkode: 887b7...ecf 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #4 Skrevet 13. januar 2020 Jeg går med brazilian style truser, de er fine med blonder over rumpeballene og deler ikke ræva i fire. Anonymkode: d5b7f...df7 2
CabinCruiser Skrevet 13. januar 2020 #5 Skrevet 13. januar 2020 1 time siden, isw skrev: Jeg undres litt på hva den magiske alderen er når jenter går fra string til bestemorunderbukse og menn tilsvarende går fra boxer til hvit underbukse. Tja, jeg tror ikke jeg har vært i noen spesiell alder hvor det ene var bedre enn det andre. Jeg har truser i alle fasonger. Hvert til sitt bruk. I dag på trening ble jeg litt overrasket dog, for alle bakdelene jeg så hadde sånn "trusemerker", man skal ikke snu tiden mange dager tilbake før man ofte kunne se stringmerker (ja, jeg ser på ræva til folk av og til). Alle må vel få bruke de trusene de ønsker! At TS lar mannen diktere trusevalget er i for seg OK fra tid til annen, men vedkommende må da få lov å trekke på seg en gigantisk bestemortruse hvis hun ønsker, det er en del av pakka!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå