Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en slik frisyre at jeg kan velge om jeg vil ha håret til siden (har sideskill) eller pannelugg.

Men nå for tiden kan jeg ikke velge, for jeg har fått en litt for lang pannelugg. Så er saken den at jeg skal på kurs i helgen og min frisørvenninne ikke har svart på meldingen min om hun kan ta panneluggen nå i kveld.

Derfor lurer jeg på; er det vanskelig å ta den selv/lett å klippe stygt/feil/skjevt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja - det er lett å klippe feil! Men du kan jo prøve og se hvordan det går. Lykke til! :ler:

Du kan jo bare ha den til siden i helgen så vises det ikke at den er for lang.

Skrevet

Kommer helt an på det! Men jeg gjør det stadig vekk selv..Er bare å ta litt og litt! Blir nok så bra så! Kan jo ikke bli SÅ gæli vel! =)

Gjest Gjest
Skrevet

Nja... Er litt hypp på å kunne variere i helgen... Jeg får prøve mens jeg pakker... Har bare kjøkkensaks, frisørsaks er ikke alfa omega det?

Gjest Gjesta
Skrevet

Klipp luggen i TØRR tilstand, ikke våt, og ta bittelitt om gangen. Det burde gå bra. Jeg klarer aldri å holde meg unna luggen, og som oftest går det bra. :)

Gjest Gjest
Skrevet

:hoho: Skulle tatt seg ut om jeg dro igang her med vann på sprayflaske og kam og greier :D

Hehe, nei, jafser litt av i "bunnen" i svært knusktørr tilstand (håret er nyfarget og veldig tørt)

Gjest Gjesta
Skrevet

Såfremt du ikke (som jeg) har snorrett lugg, burde det gå bra :)

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg har en litt mer rufsete variant. Takk for svar alle tre(?)

Skrevet

Klipp i vei - det vokser ut igjen :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Er så betryggende å høre sånt... :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Hjælp... :o Det ser ganske rart ut foreløpig... Får klippe resten så får vi se...

Gjest en liten hvit and
Skrevet

Hvordan gikk det?

Gjest Gjest
Skrevet

Etter å ha gått gjennom Apeplanet-fasen ser det overlevelig ut... Problemet var i kantene, altså der håret slutter å være pannelugg og går over til å være vanlig hår. Skrånet etter beste evne slik frisører gjør.

Kan ikke ha håret til siden for variasjonens del ihvertfall... Da må jeg evt bruke så mye spray at det vil se særs klissete ut akkurat der :wink:

Tror det er lettere å uttale seg i morgen kveld eller noe, når jeg da har opplevd både kveldsstell (spise middag på hotell) samt morgenhysteriet (drakk litt for mye og er nå sent ute til søndagens aktiviteter)

Skrevet
Hjælp... :o Det ser ganske rart ut foreløpig... Får klippe resten så får vi se...
Resten? :o Skallet? :o
Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, nei.

Måtte klippe meg bortover liksom. Skjønte etterhvert hvorfor frisører holder i håret over der det skal klippe, det er for å sørge for at det holder seg i ro så ikke sveisen blir skjev...

Gikk greit, men valge å ikke ha pannelugg i helgen.

DAgboken oppdaterer mer, skal skrive litt nå tenkte jeg

Skrevet
Måtte klippe meg bortover liksom.
Oki...pannelugg rundt hele altså......det heter bolleklipp det.

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...