Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. april 2020 #201 Del Skrevet 12. april 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. april 2020 #202 Del Skrevet 12. april 2020 11 minutter siden, Catalina Culès skrev: Tar med Debbie sin versjon også. Ja. Den jeg nevnte. Sett filmen? ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. april 2020 #203 Del Skrevet 12. april 2020 6 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ja. Den jeg nevnte. Sett filmen? ☺ Nei, har du sett den ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. april 2020 #204 Del Skrevet 12. april 2020 5 minutter siden, Catalina Culès skrev: Se håret til Carlene....veldig 80tall. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. april 2020 #205 Del Skrevet 12. april 2020 3 minutter siden, Catalina Culès skrev: Nei, har du sett den ? Ja. Men det er veldig lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. april 2020 #206 Del Skrevet 12. april 2020 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ja. Men det er veldig lenge siden. Var den bra ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. april 2020 #207 Del Skrevet 12. april 2020 7 minutter siden, Jerry Lee skrev: Se håret til Carlene....veldig 80tall. 😁 Ja, "alle" hadde den sveisen da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. april 2020 #208 Del Skrevet 12. april 2020 2 minutter siden, Catalina Culès skrev: Var den bra ? Tja....Debbie er i den, da... Nei, vet du...jeg husker ikke. Men jeg syns vel det pga henne for 40 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. april 2020 #209 Del Skrevet 12. april 2020 Men det ser ut til at det er kun vi som liker denne musikken, Jerry Kanskje den er for gammeldags for de andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. april 2020 #210 Del Skrevet 12. april 2020 4 minutter siden, Catalina Culès skrev: Men det ser ut til at det er kun vi som liker denne musikken, Jerry Kanskje den er for gammeldags for de andre Ja, men det kan jeg ikke bry meg om..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. april 2020 #211 Del Skrevet 12. april 2020 7 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ja, men det kan jeg ikke bry meg om..... Ikke jeg heller 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. april 2020 #212 Del Skrevet 17. april 2020 (endret) God fredag. Et par tips du ikke behøver poste men som jeg tenkte du ville like å se og høre. 1. "Jackson Cash and Joanne Cash". Jack Quist med artistnavnet Jackson Cash synger for Johns søster så hun nesten begynner å gråte. Han er skremmende lik. Og det finnes flere videoer med ham. 2. "Chicken in black". (John). Historien bak er at hans plateselskap ikke ville fornye kontrakten hans...han som hadde tjent dem utallige millioner! Men i følge kontrakten "skyldte" han dem én singelinnspilling til. John var selvsagt såret og forbannet så han skrev og spilte inn denne på faenskap for å irritere. Han trodde aldri de ville gi den ut, men han hadde oppfylt sin del av kontrakten. Men den ble gitt ut....og ble en hit til Johns store forbauselse. Mannen var visst ikke i stand til å skrive dårlige sanger enda han prøvde. Dessverre dårlig bildekvalitet på denne. Men skøyeraktig. Endret 17. april 2020 av Jerry Lee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. april 2020 #213 Del Skrevet 17. april 2020 Og til den siste kan du godt sette inn det bildet der John gir finger'n til plateselskapet og radiostasjoner som ikke lenger spilte den gamle garde...kun nye unge popsangere som kalte seg country. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. april 2020 #214 Del Skrevet 17. april 2020 17 minutter siden, Jerry Lee skrev: God fredag. Et par tips du ikke behøver poste men som jeg tenkte du ville like å se og høre. 1. "Jackson Cash and Joanne Cash". Jack Quist med artistnavnet Jackson Cash synger for Johns søster så hun nesten begynner å gråte. Han er skremmende lik. Og det finnes flere videoer med ham. 2. "Chicken in black". (John). Historien bak er at hans plateselskap ikke ville fornye kontrakten hans...han som hadde tjent dem utallige millioner! Men i følge kontrakten "skyldte" han dem én singelinnspilling til. John var selvsagt såret og forbannet så han skrev og spilte inn denne på faenskap for å irritere. Han trodde aldri de ville gi den ut, men han hadde oppfylt sin del av kontrakten. Men den ble gitt ut....og ble en hit til Johns store forbauselse. Mannen var visst ikke i stand til å skrive dårlige sanger enda han prøvde. Dessverre dårlig bildekvalitet på denne. Men skøyeraktig. Kjenner til Jackson Cash, utrolig hvor lik stemmen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. april 2020 #215 Del Skrevet 17. april 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. april 2020 #216 Del Skrevet 17. april 2020 5 minutter siden, Catalina Culès skrev: Kjenner til Jackson Cash, utrolig hvor lik stemmen er. Javel? Bra. Kun noen dager siden jeg oppdaget ham. Kanskje du likevel poster den.....? Takk for de over meg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. april 2020 #217 Del Skrevet 17. april 2020 8 minutter siden, Catalina Culès skrev: Kjenner til Jackson Cash, utrolig hvor lik stemmen er. Og ikke bare stemmen...men også de typiske faktene til John. De synes bedre i andre videoer. Mener jeg leste han "søkte" på rollen som John i Walk the line. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. april 2020 #218 Del Skrevet 17. april 2020 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Javel? Bra. Kun noen dager siden jeg oppdaget ham. Kanskje du likevel poster den.....? Takk for de over meg her. Oppdaget han ved ren tilfeldighet for noen måneder siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. april 2020 #219 Del Skrevet 17. april 2020 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Og ikke bare stemmen...men også de typiske faktene til John. De synes bedre i andre videoer. Mener jeg leste han "søkte" på rollen som John i Walk the line. Javel? Kan ikke se for meg noen andre enn Joaquin Phoenix, som Cash 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. april 2020 #220 Del Skrevet 17. april 2020 Og.....du fant en bedre versjon av Chicken in black enn den jeg så. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå