Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. april 2020 #121 Del Skrevet 6. april 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. april 2020 #122 Del Skrevet 6. april 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. april 2020 #123 Del Skrevet 7. april 2020 Elsker det Perkins-showet. Og ja, Rosanne er bra dopa her, dessverre. Men hun gjør det bra og kom seg som du sa ut av misbruket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. april 2020 #124 Del Skrevet 9. april 2020 Silver haired daddy of mine. - Johnny & Tommy Cash. John elsket sin far på tross av det vonde han ble påført, og kjempet så lenge faren levde for hans kjærlighet og anerkjennelse. Det fikk han aldri... Det virket som om Ray Cash faktisk hatet John for tapet av Jack hele livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. april 2020 #125 Del Skrevet 9. april 2020 Overalls or dungarees. - Mother Maybelle and The Carter Sisters. Wildwood Flower. - Mother Maybelle and Chet Atkins. Gold watch and chain. - Mother Maybelle. (Hennes gitarteknikk er legendarisk...alle ned til Rosanne og Carlene bruker den.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. april 2020 #126 Del Skrevet 9. april 2020 (endret) Mother Maybelle Carter elsket og tok vare på John i perioden ikke engang June ville vite av ham pga pillemisbruket. Hun vasket klærne hans og sørget for at han spiste (litt). Men når dophuet John delte leilighet med dophuet Waylon (Jennings) var det June som vasket og lagde mat til idiotene. Hva de sterke kvinnene måtte holde ut av kjærlighet. (Waylon hadde sin "June"...nemlig Jessi Colter. Hun holdt ut med ham til hans død, men begynte selv med dop for å greie å være med Waylon. Hennes kjærlighet til Waylon var like sterk som Junes til John). Endret 9. april 2020 av Jerry Lee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. april 2020 #127 Del Skrevet 9. april 2020 Lover's Farewell. - Mother Maybelle Carter. (på autoharpe). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2020 #128 Del Skrevet 9. april 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2020 #129 Del Skrevet 9. april 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2020 #130 Del Skrevet 9. april 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2020 #131 Del Skrevet 9. april 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2020 #132 Del Skrevet 9. april 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. april 2020 #133 Del Skrevet 9. april 2020 Alle sammen, faktisk! Jeg vet ikke hvilket show dette er fra. Fantes mange slike på 50tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. april 2020 #134 Del Skrevet 9. april 2020 15 minutter siden, Catalina Culès skrev: Dessverre var John på tilbakefall på pillene her. Ray døde som han sier et år før dette. Og han elsket fortsatt sin hatefulle og grusomme far. Antakelig var det bare John som ble slik behandlet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. april 2020 #135 Del Skrevet 9. april 2020 Ikke mange vet at June Carter også tød til dop en periode for å holde ut med John..... Finner du forresten "The beast in me", vennen? Med John. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2020 #136 Del Skrevet 9. april 2020 20 minutter siden, Jerry Lee skrev: Dessverre var John på tilbakefall på pillene her. Ray døde som han sier et år før dette. Og han elsket fortsatt sin hatefulle og grusomme far. Antakelig var det bare John som ble slik behandlet. Jeg forstår bare ikke hvordan han kunne elske den dritten av en far. 6 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ikke mange vet at June Carter også tød til dop en periode for å holde ut med John..... Finner du forresten "The beast in me", vennen? Med John. Nei, det viste jeg ikke. Kan ikke huske å ha hørt eller lest det, trist. Det kan jeg vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. april 2020 #137 Del Skrevet 9. april 2020 (endret) 11 minutter siden, Catalina Culès skrev: Jeg forstår bare ikke hvordan han kunne elske den dritten av en far. Nei, det viste jeg ikke. Kan ikke huske å ha hørt eller lest det, trist. Det kan jeg vet du. Tja...blod er visst tjukkere enn vann uansett. Men Ray Cash fortjente ikke Johns kjærlighet. En liten periode, visstnok. Finner ikke bevis for det. Hun fant mer styrke i (sin) Gud. Tusen takk. Sterk tekst fra John der. Selvbiografisk og vond. Og fucking Ray Cash skapte monsteret som for alltid bodde i John. Endret 9. april 2020 av Jerry Lee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2020 #138 Del Skrevet 9. april 2020 8 minutter siden, Jerry Lee skrev: Tja...blod er visst tjukkere enn vann uansett. Men Ray Cash fortjente ikke Johns kjærlighet. En liten periode, visstnok. Finner ikke bevis for det. Hun fant mer styrke i (sin) Gud. Tusen takk. Sterk tekst fra John der. Jeg klarte aldri å elske eller tilgi min psykopat far, kanskje derfor jeg ikke klarer å forstå. Men folk er jo forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2020 #139 Del Skrevet 9. april 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. april 2020 #140 Del Skrevet 9. april 2020 15 minutter siden, Catalina Culès skrev: Jeg klarte aldri å elske eller tilgi min psykopat far, kanskje derfor jeg ikke klarer å forstå. Men folk er jo forskjellige. ...og ikke jeg min psykopatiske stefar som ødela meg. Men jeg klarer å forstå Johns lengsel etter kjærlighet og anerkjennelse fra sin far. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå