Hanna Skrevet 5. juni 2005 #21 Skrevet 5. juni 2005 Favoritt seriene er Shameless, Family Guy, Absolutely Fabulous, Coupling, Americas Next Top Model, Freaks and Geeks, House, Queer As Folk, Degrassi: The Next Generation, Simpsons, The OC, Veronica Mars og The Office.
Arkana Skrevet 5. juni 2005 #23 Skrevet 5. juni 2005 Friends, EastEnders og Two Thousand Acres of Sky (som dessverre er ferdig nå).
Anglofil Skrevet 5. juni 2005 #24 Skrevet 5. juni 2005 Serier som jeg følger med på nå: Gilmore Girls CSI:Las Vegas That '70s Show Den serien om Hitler Gamle favoritter: Huset på prærien - savner den serien! Steg for steg Ally McBeal Beverly Hills 90210 The Pretender - savner den serien! Lois and Clark - the new adventures of Superman - savner også denne serien! Mvh Yvonne
Windy Skrevet 5. juni 2005 #26 Skrevet 5. juni 2005 Serier som jeg følger med på nå: CSI:LA Mvh Yvonne Det finnes da ikke noe CSI:LA (selv om de muligens snakker om å lage en)? Du mener kanskje Las Vegas?
Malou Skrevet 5. juni 2005 #27 Skrevet 5. juni 2005 Serier som går nå: -Lost -Desperate Housewives -The O.C -Gilmore Girls Gamle "gode" favoritter: -Sex and the city (en av de absolutte favorittene som heldigvis ennå kan ses på TV3) -Friends (selv om jeg ble litt lei noen ganger) -Felicity (jeg elsket den serien) -Dawsons Creek (fulgte med litt til og fra) -Beverly Hills (noen som ikke fulgte med på den?) -Melrose Place (mimre) -Dynastiet og Falcon Crest (selv om jeg var ikke gamle jenta) Sikkert noen av de gamle jeg har glemt..
Gjest La Traviata i.i. Skrevet 5. juni 2005 #28 Skrevet 5. juni 2005 Serier jeg ser på nå: Frustrerte fruer - råmorsom! 24 Serier som har gått før: Sopranos - helt konge! Friends Seinfeld Krøniken Beck Ally McBeal Sex and the City The Simpsons South Park Hornblowers eventyr Fra min barndoms/ungdoms tid: Matador En vakker dag Dynastiet Falcon Crest Bundy Melrose Place Beverly Hills 90210
Anglofil Skrevet 5. juni 2005 #29 Skrevet 5. juni 2005 Det finnes da ikke noe CSI:LA (selv om de muligens snakker om å lage en)? Du mener kanskje Las Vegas? Ja, eh. Mvh Yvonne
Elanor Skrevet 5. juni 2005 #30 Skrevet 5. juni 2005 Må-se serier for tiden: Lost, Desperate housewives, Gilmore Girls, (Sex fot under) Måtte-se serier den gang: Akutten (ble lei til slutt), Ally MacBeal, Friends, Outer limits, Angela, Home and Away, Seinfeldt Måtte-se serier fra "urtiden": Santa barbara, Beverly Hills, Jenta fra fremtiden, Avisgjengen, lørdagsseriene i Midt i smørøyet på lørdagene Jeg trodde jeg hadde en fortid som TV-slave, men neimen om jeg kommer på flere serier som jeg bare måtte få med meg.
Gjest Benedikte Skrevet 7. juni 2005 #31 Skrevet 7. juni 2005 Nå for tiden følger jeg med på: *24 (helt knall :-) ) *CSI: NY (spennende! ) *Medium (virker ganske bra) *Politiagentene (venter på at det skal komme tilbake) *Without a trace (husker ikke det norske navnet... detektimen på fredagene før) Før var jeg "hekta" på: *Charmed (liker ikke Rose McGowan, ser derfor ikke på det lenger... :-? ) *Veien til Avonlea (kjempefin serie!!! :-) ) *Twin Peaks (hadde ikke lov av mamma til å se det, var derfor skikkelig spennende å snike seg til det... ) *Jenta fra fremtiden (husker dere Sommerkino...! ) *Heartbreak High (australsk serie på Tv2 for leeenge siden...) *Silke (spennende!) *Baywatch :oops: *Lånerne (mener den het det, om små folk som bodde i et hus og lånte ting av de "vanlige" som bodde der...) *Livet med Larkin (så fin!) *En vakker dag... ...Og sikkert kjempemange andre... Har tydeligvis vært en skikkelig tv-slave, mamma hadde nok rett i det...
Diktern Skrevet 8. juni 2005 #32 Skrevet 8. juni 2005 Hotel Cæsar er min personlige favoritt! Den enaste serien jeg følger med på for tida. Og så er det så moro nå som de har begynt å sende de gamle episodene!
Gjest Lilleulv i.i. Skrevet 8. juni 2005 #33 Skrevet 8. juni 2005 Jeg ser på The O.C. One three hill 24 Lost Kongen av Queens Takler ikke: Gilmore girls (intense, masete, skravlete mennesker!) Smallville (tatt helt av i det siste) Sex and the city (krampeaktig)
Gjest *Snart medlem* Skrevet 8. juni 2005 #34 Skrevet 8. juni 2005 *Jenta fra fremtiden (husker dere Sommerkino...! ) Mener du Maika ? *legge til sin egen liste* Ellers ser jeg ikke på tv, så har ingen favorittserier som går for øyeblikket. Men gamle favoritter som fremdeles er like gode er: - Twin Peaks - American Gothic - Riket - Shagma Har også selv vært superslave av: - X-files - Drømmen om Narnia - Buffy the Vampire Slayer
Gjest gjesta Skrevet 8. juni 2005 #35 Skrevet 8. juni 2005 Akkurat nå ser jeg ikke på noen serier faktisk.. Men serier som jeg liker er: - Sex og Singelliv - Friends - Pacific Blue - Gilmore Girls - Judging Amy Har nok sett på mange mange flere, men dette er de som har vært favorittene..
Gjest Benedikte Skrevet 9. juni 2005 #36 Skrevet 9. juni 2005 Benedikte skrev: *Jenta fra fremtiden (husker dere Sommerkino...! ) Mener du Maika ? *legge til sin egen liste* Neeei, jeg tror faktisk ikke jeg vet hvilken serie Maika var.. Doesn`t ring any bells... Når gikk den, ca.? Jeg har nettopp lest en annen tråd her inne om den serien, men vet fortsatt ikke hvilken det var... Jeg tenker på The girl from tomorrow, som den het på australsk. Den handla om Alana, som kom fra fremtiden i ei kule, og ei venninne hun fikk her (ca. 1990) som hadde lilla eller rosa hår. De var ca. 13 år gamle, tror jeg... Skurken som fulgte etter henne het Silverthorn. Det er vel ca. alle detaljene jeg husker fra den serien... (Kjempegod forklaring, I know! ) Mvh Benedikte (som også snart skal bli medlem..! )
Trampe Skrevet 9. juni 2005 #37 Skrevet 9. juni 2005 Jeg ser på nå: LOST 24 CSI:NY (selv om den gamle gode var bedre) 4400 når jeg ikke er på jobb Av og til, når jeg har tid eller når TV'en bare står på: Hotel Cæsar Home and away Charmed Reba (steintøff dame ) Gamle gode: MacGyver (da jeg var lita) Dallas Supermann (med Dean Cain som Clark..namnam) Drømmen om Narnia Jenta fra fremtiden Den australske serien...high school high? Savannah (savner den, selv om den var patetisk) en om en tidsmaskin, en mann som reiste i en tidsmaskin og måtte ordne opp i livene til folk - han ble liksom en ny person i hver episode..noen som husker den? Tidsmaskinen tror jeg den ganske enkelt het Liker ikke: Simpsons (blærk)
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. juni 2005 #38 Skrevet 9. juni 2005 Hotel Cæsar Home and Away En annen verden
Gjest *Snart medlem* Skrevet 10. juni 2005 #39 Skrevet 10. juni 2005 Neeei, jeg tror faktisk ikke jeg vet hvilken serie Maika var.. Doesn`t ring any bells... Når gikk den, ca.? Jeg har nettopp lest en annen tråd her inne om den serien, men vet fortsatt ikke hvilken det var... Jeg tenker på The girl from tomorrow, som den het på australsk. Den handla om Alana, som kom fra fremtiden i ei kule, og ei venninne hun fikk her (ca. 1990) som hadde lilla eller rosa hår. De var ca. 13 år gamle, tror jeg... Skurken som fulgte etter henne het Silverthorn. Det er vel ca. alle detaljene jeg husker fra den serien... (Kjempegod forklaring, I know! ) Aaah, husker den og, men sammenlignet med Maika var den ingenting! Maika var en østeuropeisk barne-serie. Sær og veldig spesiell. Ikke noe vestlig B-serie for ungdom der i gården nei
Gjest mtk Skrevet 14. juni 2005 #40 Skrevet 14. juni 2005 "Blod og gørr" (husker ikke hva den heter, men den går på Discovery - handler om akuttavd. rundt om i USA) life in the E.R
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå