_sannheten_ Skrevet 3. juni 2005 #1 Skrevet 3. juni 2005 hvilke tv-serier er dine favoritter? tenker da på serier du har sett på tidligere og serier som du følger med på nå. da jeg var yngre likte veldig godt home and away, huset på prærien og dr. quinn. Lagt merke til at home and away sendes ennå og at de sender reprisene av Dr.quinn. nå liker jeg godt å se på lost, og jeg liker også veldig godt oprah. synes bare det er så synd at de sender oprah så tidllig, for da er jeg sjelden hjemme. Og frustrerte fruer er en utrolig morsom serie!
~sikka~ Skrevet 3. juni 2005 #2 Skrevet 3. juni 2005 Friends blir jeg aldri lei. King of Queens, Frasier, 24, Lost, The 4400 (er litt usikker her - har ikke helt bestemt meg hvor bra det er enda), ekstrem oppussing, The apprentice, temptation Island (men bare den amerikanske), bachelor / bachelorette (amerikanske).... hmmm ja tror det er de viktigste.
Gjest manic Skrevet 3. juni 2005 #3 Skrevet 3. juni 2005 Six Feet Under er en nydelig serie! Må få lastet ned siste sesong nrk sendte, altfor mange turer til byen til at jeg fikk med med meg Men det er iallfall en knall serie, anbefales på det sterkeste!
Gjest Violetta Skrevet 3. juni 2005 #4 Skrevet 3. juni 2005 Jeg ser på Lost, CSI og the 4400. Det er de beste seriene jeg ser på nå for tiden. Liker ellers å se på dr. Phil, men det sendes jo bare på dagtid, så det er ikke mulig å se på når man er i jobb. :-?
Samantha Skrevet 3. juni 2005 #5 Skrevet 3. juni 2005 Når eg var lita huskar eg at eg ofte såg En vakker dag ilag med mamma. Den likte eg veldig godt og trur eg ville likt den om den vart sendt igjen. Nokon som huskar den serien? Ellers er Friends, Home and Away og Frustrerte Fruer favorittar. :-) Og før: -Angela (My so-called life?) -Drømmen om Narnia
Milly:) Skrevet 3. juni 2005 #7 Skrevet 3. juni 2005 Friends Kongen av Queens Lost Gilmore Girls Judging Amy Frustrerte Fruer The Apprentice The 4400 - men har bare sett første episoden (noen som vet om den andre går i reprise?) Home & Away likte jeg veldig godt før
Mrs. K Skrevet 3. juni 2005 #8 Skrevet 3. juni 2005 Matador Friends Malcolm in the Middle 70-tallshow Lost kommer jeg til å følge med videre på De første sessonger av Ally McBeal "Blod og gørr" (husker ikke hva den heter, men den går på Discovery - handler om akuttavd. rundt om i USA) Mythbusters Herskap og tjenere
Gjest Leola Skrevet 4. juni 2005 #9 Skrevet 4. juni 2005 Av serier som går nå så liker jeg best "Livet begynner" på NrK - en britïsk serie om en skilt kvinne.
Amanja Skrevet 4. juni 2005 #10 Skrevet 4. juni 2005 Litt pinlig, men jeg digga "Passions" som gikk på tv2.
Gjest Catwoman Skrevet 4. juni 2005 #11 Skrevet 4. juni 2005 Sex and the city - definitivt. Av andre serier likte jeg godt: Mordkommisjonen Samsø Seinfeld Da jeg var liten: Drømmen om Narnia Det levende lik (det er forresten en serie jeg godt kunne tenke meg å se om igjen nå, for å se om den er sånn som jeg husker den... ) Og sikkert flere jeg ikke kommer på, men jeg har egentlig aldri vært noen serie-junkie.
Iselilja Skrevet 4. juni 2005 #12 Skrevet 4. juni 2005 Lost That 70s show Friends Buffy Charmed The O.C.
Angelica Skrevet 4. juni 2005 #14 Skrevet 4. juni 2005 Da jeg var yngre likte jeg Beverly Hills 90210 og Melrose Place.. Nå pleier jeg å se på Lost, Frustrerte Fruer, Hotel Cæsar og noen reality serier som Ekstrem Oppussing og Nannyhjelpen.
Windy Skrevet 4. juni 2005 #15 Skrevet 4. juni 2005 24 The 4400 Lost Alias Charmed Gilmore Girls Everwood Smallville The Dead Zone Nip/Tuck Malcolm in the Middle That 70`s show Desperate Housewives The Simpsons (selv om dette laster vi ikke ned hver uke, ser bare av og til) The Family Guy Puh, nå husker jeg ikke fler! Serier som ikke går lenger, men som jeg ikke blir lei av å se: Carnivale Sex and The City Friends Coupling Glemte: Seinfeld Og så må jeg få med meg Home And Away :oops: Det er noen få serier til vi ser på, men jeg har ikke bestemt meg for om de passer inn i "favoritter" enda Men det holder kanskje allerede med de som er der? Helt utrolig at vi finner tida til å se alt sammen
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2005 #16 Skrevet 4. juni 2005 Nå for tiden følger jeg med på: 24 CSI: NY Lost Medium Deadwood Prøver å få med meg: Kongen av Queens Ja, kjære Nanny 911 Frasier Serier jeg følger med på med som enten ikke går nå/går på en kanal jeg ikke har: Sopranos Six feet under Trauma (heter "blod og gørr" serien) Third watch Gamle favoritter Drømmen om Narnia Riget Sex & the city Friends Seinfeld Angela Felicity Ally McBeal En vakker dag Og en serie som jeg ikke husker navnet på som het noe sånt som "den fremmede". Den var så sinnsykt bra den. Hver episode var litt forskjellig, men det handlet om en mann som hadde alle mulige folk etter seg, som var på jakt etter noen negativer han hadde etc. Skikkelig konspirasjons-serie.
Gjest Catwoman Skrevet 4. juni 2005 #17 Skrevet 4. juni 2005 Og en serie som jeg ikke husker navnet på som het noe sånt som "den fremmede". Den var så sinnsykt bra den. Hver episode var litt forskjellig, men det handlet om en mann som hadde alle mulige folk etter seg, som var på jakt etter noen negativer han hadde etc. Skikkelig konspirasjons-serie. å... den serien hadde jeg helt glemt. Den så jeg på og, ihvertfall i en peirode, så lenge jeg syntes den var spennende. Tror den het "den fremmede". Han var fotograf og hadde negativer til noen bilder som noen var ute etter å få tak i, husker jeg. Negativene var til et bilde av noen som ble hengt,
Gjest Emera Skrevet 4. juni 2005 #18 Skrevet 4. juni 2005 Krøniken Sommar på Saltön Forsytesagaen That 70´s show Fraisier Kongen av Queens Top Model Frustrerte Fruer Gilmore Girls
Gjest Spacegirl Skrevet 4. juni 2005 #19 Skrevet 4. juni 2005 Charmed er den absolutte favoritten. Ellers liker jeg Lost, The 4400 og Smittejegerne. Noen som vet hva smittejegerne heter på engelsk forresten?
Windy Skrevet 4. juni 2005 #20 Skrevet 4. juni 2005 Charmed er den absolutte favoritten. Ellers liker jeg Lost' date=' The 4400 og Smittejegerne. Noen som vet hva smittejegerne heter på engelsk forresten?[/quote'] Medical Investigation heter det på engelsk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå