Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2005 #1 Skrevet 3. juni 2005 Har nå vært innom: Bianco Eurosko Skoringen Din Sko Jeg er sær og vanskelig og trenger flere alternativer... Vet noen om noen fler nettsider? Enten nettbutikk eller utsalg i Østlandsområdet. Jeg kan godt kjøre noen timer for et bra par sko
vilde Skrevet 3. juni 2005 #2 Skrevet 3. juni 2005 http://www.lillevinkelsko.no/ Butikker på Majorstua, og et utslag på Byporten i tillegg til nettbutikk. Mye fint der:)
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2005 #3 Skrevet 3. juni 2005 Hm, visste det var en butikk jeg glemte å skrive opp som jeg hadde sjekket Men takk likevel
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2005 #6 Skrevet 3. juni 2005 Å, shit! Var sånn hvislende lyd på den siste linken der, så jeg trodde jeg hadde fått akutte respirasjonsvansker!!! Trodde jeg fikk astma for første gang... :oops: Uffameg da...
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2005 #7 Skrevet 3. juni 2005 Å Gud så gjorde jeg det igjen!!! :oops: Skrudde av lyden nå da... Var masse fine der... Takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå