AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #1 Skrevet 13. januar 2020 Jeg har begynt på en videreutdanning på masternivå. Fikk tilbud via arbeidsgiver etter at studiet egentlig var startet, så har gått glipp av første samling. Jeg tror muligens de hadde noe oppgaveteoretisk gjennomgang da. Det er lenge siden sist jeg skrev en akademisk oppgave, og da jeg gjorde det sist skrev vi ikke teorien som eget kapittel, tror jeg. Nå forstår jeg rett og slett ikke helt, og håper noen kan hjelpe meg. Det står at det skal gjøres rede for teorien i et eget kapittel. Vil det si at jeg har et helt kapittel der jeg referer / gjenforteller det som står i artikler og bøker jeg vil bruke? Hvordan skal jeg feltte dette inn i arbeidet mitt? Jeg skal gjøre noen undersøkelser som skal belyses ved teori og det forstår jeg forsåvidt, men jeg ser ikke for meg hvordan teorikapittelet skal se ut. Jeg må jo spørre veileder, men det er en stund til veiledning og jeg prøver å danne et bilde av hvordan oppgaven skal se ut. Anonymkode: 8b85a...d11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå