AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #1 Skrevet 13. januar 2020 Noen som har kjøpt klokke fra nettbutikken klokkegiganten? Var dere fornøyd? Tenkte å kjøpe en klokke til sønnen på 8 år å den han ønsker seg mest er en klokke til 460 kr totalt fra klokkegiganten. Men jeg er litt skeptisk til å kjøpe klokke fra en nettbutikk med tanke på hvis det skulle være noe galt med den. Tror det er lettere å klage på en varen til store kjeder som Bjørklund å få ny vare om det er noe galt med den,enn om jeg bestiller i en nettbutikk. Men nå har han altså mest lyst på den fra nettbutikken så tenkte å høre om noen av dere har gode erfaringer med å kjøpe klokke der Vi har ikke sånn kjempe god råd så for meg er 460 kr mye penger om det skulle bli ett bomkjøp. Hva hadde dere gjort? Kjøpt klokke i nærmeste Bjørklund butikk? eller bestillt fra nettbutikk? Anonymkode: 1def8...91b
Million Skrevet 13. januar 2020 #2 Skrevet 13. januar 2020 Les tilbakemeldingene på TrustPilot: https://no.trustpilot.com/review/klokkegiganten.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå