Gå til innhold

Kan du mistet lysten dersom partner går opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og evt hvor mye? 

Føler meg stor og redd for dette. Er i øvresiktet av normal vektig (24-25). Burde vel gått ned ca 10 kg. 

Føler meg dvask og slapp i kroppen. 

Anonymkode: e5576...bfc

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Det har hun gjort flere ganger og svaret er nei.

Skrevet

Par kilo ekstra er greit, men mister gradvis tenninga jo større hun blir etter det.

Skrevet

Nå er jeg selv kvinne og svarer utifra det. Men min eks gikk fra å være veltrent til å bli overvektig. Jeg ble etterhvert kvalm av å se han naken, særlig når magen begynte å henge langt over buksa. Skulle ønske det ikke hadde noe å si, men det hadde det for meg. Til slutt orket jeg ikke ha sex med han og forholdet tok slutt. Nå er jeg gift på ny og mannen min har også lagt på seg noen kilo. Så lenge det ikke blir for mange så går det fint, men tror jeg hjelpe til med omlegging av kosthold og foreslå å trene litt sammen om det hadde blitt som sist. Men håper jeg elsker min nåværende mann høyt nok til at jeg vil tenne på han uansett. Selv er jeg nøye med å trene og holde vekta. Liker og ha en pen kropp selv og ønsker også det av en partner.

Anonymkode: 6e27f...b3e

Skrevet

Min eks gikk opp i vekt i løpet av forholdet vårt, og han gikk opp mye. 30 kg, tror det var litt mer også. Jeg elsket han like høyt og ble like tent, han var jo fortsatt den samme og like god i senga. Og dessuten er det ting på mannens kropp jeg tenner på som ikke endres i takt med vekten... F.eks hendene, penis, hårete bryst og mage ++. ;)

Anonymkode: 52e68...3c8

• Liker 3
Skrevet

Lysten min er i meg, og det er kun en måte min kjære kunne ødelagt den på, og det er ved å mishandle meg til den naturlige gnisten dør ut. At han ble udelikat hadde bare gått utover min lyst på ham. 

En eks gikk temmelig mye opp. Det gikk ikke utover lysten min, men det gikk utover hans evne til å tilfredsstille meg. Orket ikke. 

Anonymkode: 06036...fab

• Liker 2
Skrevet

Fra veltrent til litt "chubby" hadde gått greit, hadde trengt litt mer forspill enn ellers for å bli kåt, men det hadde funka. Hadde han derimot blitt bælfeit hadde jeg neppe tent lenger. 

Gjest Jon Are
Skrevet

Nei, hadde ikke vørt noe problem., så lenge ansiktet er like pent .

Skrevet

Jeg er kvinne, og eksen som er mann, gikk opp. Kroppen hans ble fæl. Vi hadde fremdeles mye sex, men det ble til at jeg red han så jeg slapp å kjenne hengende mage på meg. Etterhvert begynte magen å disse, så jeg lukka øynene mens jeg red, eller skrudde av lyset. Så jeg mistet tenningen på kroppen, men aldri kjærligheten. Og sex trenger jeg.

Nå begynner nåværende mann å legge smått på seg også. Så sykt irriterende! Og de er alltid klar over det og klager og uffer på seg, men å gjøre noe med det, neeeeida. Er ekstra takknemlig for at jeg aldri legger på meg nå. Bank i bordet.

Anonymkode: 7f11d...aba

Skrevet
På 13.1.2020 den 13.14, AnonymBruker skrev:

Og evt hvor mye? 

Føler meg stor og redd for dette. Er i øvresiktet av normal vektig (24-25). Burde vel gått ned ca 10 kg. 

Føler meg dvask og slapp i kroppen. 

Anonymkode: e5576...bfc

+ 20 kg, og lysten forsvinner ikke. Men folk er forskjellige. Noen kan ha det  annerledes.

Skrevet

Eksen min gikk opp nesten tyve kilo i løpet av et år og han var kraftig i utgangspunktet. Jeg syntes det var vanskelig. Mest fordi jeg ble redd for helsen hans, ikke minst ereksjonen og sexlysten, i tillegg til at fjellturer ble et slit der han pustet, svettet, stønnet og klaget. 

Det jeg syntes var aller mest vanskelig var likevel at kroppslukten hans endret seg. Han luktet liksom ikke like mye mann lenger og, jeg kjente ikke helt igjen kroppslukten hans. Også syntes jeg all svettingen ble litt udelikat :( Så, ja, dessverre, det var ikke bare lett. Han klarte å gå ned i vekt, heldigvis, så det var andre grunner til at det ble slutt. 

Anonymkode: e5119...c8f

Skrevet

Min x gikk opp ca 20 kg, jeg synes han ble ekkel. Hadde ikke lyst på han på noen måte. 

Min nåværende ektemann har også gått opp en god del (jeg er sjukt god på å lage mat 😂) at han har gått opp plager meg ikke. Han er like fantastisk. 

Så for min del handlet det mest om at jeg var så ferdig og lei av xen. Trengte en god unnskyldning. 

• Liker 1
Skrevet

Det kan være vel så stort problem at man selv føler seg dvask og utilpass med for mange kilo på kroppen.  Altså at man selv mister lysten. Det har mye å si hva slags respns man får av partner, tror jeg.

Anonymkode: c41ac...140

Skrevet

Eksen min gikk opp mye i vekt, og ja, sexlivet vårt dalte. Skulle til å skrive mange unnskyldninger her, men den brutale sannheten er at jeg mistet fullstendig lyst på henne etter hvert. 

Anonymkode: 31946...47b

Skrevet

Om så min kjære hadde gått opp 50 kg hadde jeg elsket han like mye! Dog så skal det sies at jeg elsker feite mannfolk. Synes det er det mest sexy som finnes👌

Anonymkode: 539e0...0b3

• Liker 1
Skrevet

Litt - nei. Mye - ja. 

En mann på gjennomsnittlig høyde tåler kanskje 10 kg opp i vekt uten at det skulle påvirke min tenning. Over det så kunne vi nok kanskje fått et gradvis større problem.

Anonymkode: b5cbc...ee8

Skrevet

Kona mi har gått opp over 25 kg etter vi ble sammen for over 6 år siden. Det eneste jeg må si at jeg savner med henne nå er selvtilliten hun hadde før og at hun hadde bedre kondisjon.

Anonymkode: e631f...89d

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Om så min kjære hadde gått opp 50 kg hadde jeg elsket han like mye! Dog så skal det sies at jeg elsker feite mannfolk. Synes det er det mest sexy som finnes👌

Anonymkode: 539e0...0b3

Samme her. Men jeg tror ikke vi er så veldig representative. ;)

Anonymkode: 53847...622

Skrevet

Nei, digg med bollete damer.

Anonymkode: b2e57...2cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...