AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #1 Del Skrevet 13. januar 2020 Hva er godt som tilbehør til ferdigsuppe? Hva er din favoritt? Ligger syk og ønsker bare noe enkelt til middag. Fikk lyst på suppe. Har spist lite i mange dager, men begynner å få litt matlyst tilbake. Så jeg trenger kanskje litt mer enn kun suppe. 😊 Anonymkode: 9d3a5...1cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #2 Del Skrevet 13. januar 2020 Krutonger eller bacon er godt oppå suppa. Brød i alle varianter med godt smør er godt til suppe. En ekstra fløteskvett kan være godt i suppa om du ikke har spist på ei stund og trenger ekstra næring. Ekstra kjøttbiter også, men det er jo avhengig av suppetype. Anonymkode: 62a35...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 13. januar 2020 #3 Del Skrevet 13. januar 2020 Hvitløksbaguetter eller focaccia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #4 Del Skrevet 13. januar 2020 Hva slags suppe? Er jo litt vesentlig her. Kokte egg er godt til spinat eller tomatsuppe, men passer dårlig betasuppe eller ertesuppe. Enkle ostesmørbrød, bare skiver med smelta ost, har vi ofte i stedet for brød med smør Anonymkode: 3e527...ea1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #5 Del Skrevet 13. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags suppe? Er jo litt vesentlig her. Kokte egg er godt til spinat eller tomatsuppe, men passer dårlig betasuppe eller ertesuppe. Enkle ostesmørbrød, bare skiver med smelta ost, har vi ofte i stedet for brød med smør Anonymkode: 3e527...ea1 Klart det er vesentlig, men jeg spør hva som er din favoritt? 😉 Anonymkode: 9d3a5...1cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 13. januar 2020 #6 Del Skrevet 13. januar 2020 Hvis du også lurer på hva slags ferdigsuppe, kan jeg anbefale ferdig thaisuppe fra Rema. Pleier å kjøpe en pakke ferdigkokte scampi å ha oppi og servere med brød til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #7 Del Skrevet 13. januar 2020 17 minutter siden, Meadow skrev: Hvis du også lurer på hva slags ferdigsuppe, kan jeg anbefale ferdig thaisuppe fra Rema. Pleier å kjøpe en pakke ferdigkokte scampi å ha oppi og servere med brød til. Artig at du skrev akkurat den suppen, fordi jeg satt her nå og tenkte akkurat på den. Hadde glemt den litt. Vi spiste den en gang med scampi til. Anonymkode: 9d3a5...1cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 13. januar 2020 #8 Del Skrevet 13. januar 2020 Jeg liker kyllingsuppe med godt brød ved siden av. Gjerne brød som kan dyppes i suppen. Kanskje ikke så delikat, men veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #9 Del Skrevet 13. januar 2020 Hvitløksbaguett. Anonymkode: 5c0cf...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #10 Del Skrevet 13. januar 2020 Jeg lager suppene fra grunnen. Men er glad i følgende kombinasjoner. Tomatsuppe - med et smilende egg, og litt creme fraiche Potet og purreløksuppe - med bacon og krutonger Thaisuppe - med fersk vårløk og kyllingstrimler. Gulrotsuppe - med krepsehaler og creme fraiche Løksuppe - med en baguetteskive, og mye ost Blomkålsuppe - med stekt spekeskinke Fennikelsuppe - med laks Anonymkode: 2613a...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 13. januar 2020 #11 Del Skrevet 13. januar 2020 Bruker mye små scones med mye ost i seg. Smaker alltid godt til alle slags supper, og er enkelt og fort gjort å lage. Hvitløksbaguetter syns jeg også er godt, og det hender jeg koker ris ved siden av, spesielt når det er supper som er sterkere krydret. Ellers så thaisuppe med scampi godt ut! Det må jeg prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kleggen123 Skrevet 13. januar 2020 #12 Del Skrevet 13. januar 2020 Mors flatbrøt nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 13. januar 2020 #13 Del Skrevet 13. januar 2020 Menys fiskesuppe med godt brød med smør på til er favoritten. Suppa er veldig god på smak og metter godt synes jeg. Tomatsuppe med kokte egg og ostesmørbrød. Betasuppe med flatbrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå