Gå til innhold

Slektning som alltid viser rumpa - Jeg gir opp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man med folk som alltid viser rumpa til verden når de bøyer seg? De gjør jo ikke noe med det, tydeligvis. For meg er det ekstra flaut fordi jeg er i slekt med en som gjør det. Han vet at buksa ikke passer, han har fått beskjed av sine nære at han gjør det, men likevel tar det aldri slutt. En ting er når jeg er på besøk, jeg er blitt vant til det, jeg bare snur hodet og later som ingenting, men så er det de gangene man er i familiebesøk da... 😳Eller når vi er ute i offentligheten sammen. Hvis vi er ute og han bøyer seg av en eller annen grunn, så tar jeg et par steg unna og later som jeg ikke kjenner han! 
Det er ikke snakk om noe rørleggersprekk heller... ok... det er snakk om en halv, hårete rumpe som er ute så hele verden kan se. Jeg blir skikkelig flau. Det er som om han ikke bryr seg. Jeg gidder ikke si noe mer. Før i tiden så kunne jeg si at han til han at buksa hans glir ned, men nå sier jeg ingenting lenger. Jeg har sagt det. Andre i familien har sagt det. Han vet jo hva som skjer hvis han bøyer seg og buksa ikke passer, og det gjør den aldri. 

Kall meg dramatisk, men jeg føler at dette er noe som påvirker meg og min status ute i samfunnet. Jeg er den personen som er i slekt med en rumpeviser! Man kan ikke bytte ut familie, og ja, personen har mange positive kvaliteter, men skal man tolerere dette her? Det er ikke som om ingen har gitt beskjed heller.

Anonymkode: 4b62d...ce1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så bra med folk som ikke bryr seg om sånt. En viktig motvekt til dagens fasadesamfunn. Tenk heller at du har mye å lære av ham.

Anonymkode: 7ed8f...c97

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så bra med folk som ikke bryr seg om sånt. En viktig motvekt til dagens fasadesamfunn. Tenk heller at du har mye å lære av ham.

Ok. Jeg så en mann i dag som hadde stor mage. Buksen litt lavt og man så puddingmagen i sin store og hele prakt. Gynget gjorde den og, i takt med skrittene. Magevom - rett ned ❤️ for et nyyydelig innslag i bybildet. Neste mote? Snart må jo hengende hud bli trendy. Våger utfordre de som steiler imot fasadesamfunnet. Gi Beng- få flesk - vis det fram - I ALL SIN PRAKT. ❤️  samt de som viser sin avsky blir møtt med større avsky, da de ikke har skjønt enda at det er kult. 

Anonymkode: daaa2...f19

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva daaa? Er det ikke bedre å lære av Feks en ballettdanser....????? Fremfor en mann som har jobber stri-hardt på 20 året for å få en lekker stripe ned til basskelusk-land? ‘Inngangen til svett rumpehull på 4 dagen, coooool’  

snasent. Deeeeeilig. Men det fragir seg ingen inspirasjon. Mener personen at jeg skal drite meg ut fordi at en liksom-kul-person hyller rumpesprekk, som mest sannsynligvis ikke leser britiske Vogue heller. Kanskje dag&natt, eller hva den blekka heter. 

ps, nå kommer noe EKTE kult. 

jeg var så kul at jeg ditchet natt&dag som 13-åring. ^^ 

Skrevet

Kunsten er å ikke bli flau på andres vegne. 

Anonymkode: 71d80...f03

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Jeg så en mann i dag som hadde stor mage. Buksen litt lavt og man så puddingmagen i sin store og hele prakt. Gynget gjorde den og, i takt med skrittene. Magevom - rett ned ❤️ for et nyyydelig innslag i bybildet. Neste mote? Snart må jo hengende hud bli trendy. Våger utfordre de som steiler imot fasadesamfunnet. Gi Beng- få flesk - vis det fram - I ALL SIN PRAKT. ❤️  samt de som viser sin avsky blir møtt med større avsky, da de ikke har skjønt enda at det er kult. 

Overvektige utgjør flertallet i befolkningen

Anonymkode: dbf70...954

Skrevet

Putt på en mynt hver gang det skjer. Det fungerte overraskende bra her :Knegg:

Anonymkode: 25626...a27

• Liker 2
Skrevet

Alle gaver framover til vedkommende; belter og bukseseler.

• Liker 2
Skrevet

Hvis han står bøyd forover lenge om gangen, kan du ta deg tid til å brodere et bilde på rumpa hans av rumpehårene. 

Anonymkode: f04d8...df5

Gjest Warrior
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

La moten være å trene, muskler og sixpack! Men lathet er jo så viktig for mange tydeligvis.

Endret av Warrior
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er kult med å dumme seg ut? 

Gjest Hildur70
Skrevet
På 13.1.2020 den 14.20, Warrior skrev:

La moten være å trene, muskler og sixpack! Men lathet er jo så viktig for mange tydeligvis.

Jeg er overvektig men absolutt ikke lat. Trener og beveger meg daglig. Men bruker store nok klær sånn at mage og rumpesprekk ikke synes

Gjest Warrior
Skrevet
30 minutter siden, Hildur70 skrev:

Jeg er overvektig men absolutt ikke lat. Trener og beveger meg daglig. Men bruker store nok klær sånn at mage og rumpesprekk ikke synes

Flott at noen er aktiv og trener👍🏻veldig mange er lat nå for tiden. Både tynne, normalvektige og overvektige.

Skrevet
På 13.1.2020 den 11.01, AnonymBruker skrev:

Var det han tometeren i Sandnes du så, han som har stor mage, litt for kort t-skjorte og joggebukse? 

Anonymkode: a324f...ba2

Skrevet

Haha huff må le litt av trådtittelen. Har ingen sånn i familien, men har vært rundt noen som lar hele ræva tyte ut når de bøyer seg. Husker ikke i hvilken sammenheng, tror det var noe via jobb. Jeg blir ikke akkurat "flau", men jeg blir så..... Himmelfallen. Jeg har liksom ikke lyst å bli presentert noens hårete rævhøl liksom. Rørleggersprekk er en ting men noen lar jo buksa gli så man ser nesten helt til skrukken. Det må da kjennes ubehagelig? Jeg hater følelsen av buksesig.

Anonymkode: 6c2f9...3e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...