Gå til innhold

Stor sexlyst og rask vaginal orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en voksen kvinne og vært sammen med mannen min i 9 år. Jeg har hatt et normalt sexliv største deler av livet og har hatt normal sexlyst vil jeg si. For et år siden sluttet jeg på p-piller og mannen steriliserte seg nå nylig. Etter dette har jeg fått en enorm sexlyst. Vil gjerne ha sex hver dag og tenker mye på det. I tillegg får jeg raskt (nesten for raskt) orgasme. Mannen min har ikke så stor sexlyst som meg og virker som en gang i uka er greit for han. Jeg har aldri oppnådd orgasme ved stimuli av klitoris, det gir meg lite. Jeg får orgasme kun ved penetrering. Er dette normalt? Og noen som har tips når sexlysten i et forhold er så ulik? Jeg blir jo litt frustrert av dette og er egentlig litt flaut og ha så stor sexlyst også.

Anonymkode: 0e280...c75

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Middelmådig
Skrevet

Det er ganske normalt at p-piller hemmer kvinners sexlyst. Så om du sluttet nå, har du nok bare fått din naturlige sexlyst tilbake. Forhåpentligvis vil mannen din sette pris på det. Husk bare å ikke være anklagende på at hans sexlyst ikke øker umiddelbart. Jeg ville ha tenkt å få han mer og mer vant til sex flere ganger i uken etterhvert. Vær ærlig, si at du har endret appetitten etter ppilleslutt så han ikke blir usikker. Om han blir vant til å ha sex to tre ganger i uken, vil han sannsynligvis fortsette å ha lyst til det. 

Kanskje dette er tiden for å utveksle fantasier eller utvide reportuaret dere har hatt til nå? Masse spennende å finne på, både rollespill, ha sex på «ulovlige» plasser, invitere andre inn i sexen, dra på sexklubb, osv 😉 

Skrevet

For raskt orgasme, skriver du. Er virkelig det et problem? Ellers virker du ganske motsatt av hva som er vanlig, ikke klitorisorgasmer, bare vaginal. Har jeg faktisk aldri hørt om før, men er nok helt normalt. Hvor gammel er du? Egentlig synes jeg det høres ut som mannen din har vært veldig heldig :) Hvem vil ikke ha ei dame som vil ha mye sex, og som får lett orgasmer..

Anonymkode: 3adde...28b

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For raskt orgasme, skriver du. Er virkelig det et problem? Ellers virker du ganske motsatt av hva som er vanlig, ikke klitorisorgasmer, bare vaginal. Har jeg faktisk aldri hørt om før, men er nok helt normalt. Hvor gammel er du? Egentlig synes jeg det høres ut som mannen din har vært veldig heldig :) Hvem vil ikke ha ei dame som vil ha mye sex, og som får lett orgasmer..

Jeg føler meg litt unormal ja. For meg blir for mye stimulering av klitoris ubehagelig og fører slett ikke til orgasme. Men jeg får veldig lett orgasme ved penetrering. Kan høres ut som et luksusproblem, men kjedelig når jeg oppnår orgasme etter 5 sekunder synes jeg. Har aldri opplevd og få flere iløpet av samme samleie. Jeg er 37 år gammel forresten. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg litt unormal ja. For meg blir for mye stimulering av klitoris ubehagelig og fører slett ikke til orgasme. Men jeg får veldig lett orgasme ved penetrering. Kan høres ut som et luksusproblem, men kjedelig når jeg oppnår orgasme etter 5 sekunder synes jeg. Har aldri opplevd og få flere iløpet av samme samleie. Jeg er 37 år gammel forresten. 

Interessant, du har reaksjonsmønster som en mann. Eller i hvert fall som mange unge menn som fyrer av ladningen alt for tidlig. Jeg har inntrykk av at de fleste kvinner trenger klitorisstimulering, og bruker litt tid på å komme, men kan komme mange ganger når de først begynner. Du hadde vært drømmekvinnen for mange menn med såkalt "for tidlig sædavgang" Tenk, et samleie på 30 sekunder, med orgasme for begge 😊

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en voksen kvinne og vært sammen med mannen min i 9 år. Jeg har hatt et normalt sexliv største deler av livet og har hatt normal sexlyst vil jeg si. For et år siden sluttet jeg på p-piller og mannen steriliserte seg nå nylig. Etter dette har jeg fått en enorm sexlyst. Vil gjerne ha sex hver dag og tenker mye på det. I tillegg får jeg raskt (nesten for raskt) orgasme. Mannen min har ikke så stor sexlyst som meg og virker som en gang i uka er greit for han. Jeg har aldri oppnådd orgasme ved stimuli av klitoris, det gir meg lite. Jeg får orgasme kun ved penetrering. Er dette normalt? Og noen som har tips når sexlysten i et forhold er så ulik? Jeg blir jo litt frustrert av dette og er egentlig litt flaut og ha så stor sexlyst også.

Lucky you😊

Anonymkode: d70c2...5a1

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får lære deg å holde igjen slik vi menn må gjøre. ;)  :P 

Skrevet
15 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Du får lære deg å holde igjen slik vi menn må gjøre. ;)  :P 

Trenger jo ikke det. Vi kvinner kan bare fortsette etter orgasme 

Anonymkode: e7260...7b9

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer ikke av slikking eller fingring(kun dersom det er jeg selv som fingrer) Men kommer ganske fort når jeg rir kjæresten. Får aldri mer enn en orgasme, men synes likevel det er godt å fortsette 

Anonymkode: e7260...7b9

Gjest Alterego666
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får orgasme kun ved penetrering. Er dette normalt?

Det er ikke mye som ikke er normalt når det gjelder sex. Det er kanskje litt mindre vanlig, men ikke mindre normalt av den grunn. Vær glad og stolt over hvem og hva du er!

Skrevet

Får også rask vaginal orgasme og gjerne flere iløpet av et samleie🤩 Har uheldigvis ikke hatt sex på lenge, sukk..... men det tar seg vel opp igjen😊

Anonymkode: 4db24...a7d

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Får også rask vaginal orgasme og gjerne flere iløpet av et samleie🤩 Har uheldigvis ikke hatt sex på lenge, sukk..... men det tar seg vel opp igjen😊

Anonymkode: 4db24...a7d

Du er jo perfekt fo en som ikke holder ut i 45 min :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...