Gå til innhold

slutte på p-piller

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Hei..

For 4 mnd siden sluttet jeg på p-piller.Men jeg er litt bekymret.Jeg har ikke vondt i magen ved mens, og det er ikke så fryktelig mye som kommer hvergang..

Jeg gikk rett fra abort til p-sprøyte og videre til p-piller etter et halvt år for og døyve ufrivillig blødninger..Kan dette ha vært farlig på noe måte`?

mens er regelmessig men "rar"

Et ganske dumt spm,,men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Jasmin!

Dette er i høyeste grad et medisinsk spørsmål og vanskelig for oss andre å svare på tror jeg. Det kan jo hende at mensen har forandret seg etter bruk av p-sprøyte eller p-piller, men det er ikke godt å vite. Hvis legen din forekrev dette til deg, er det nok ikke farlig den kombinasjonen du hadde, men kan jo tenkes at kroppen gikk igjennom en del forandringer på en gang og at det er derfor mensen er blitt "rar". Forhåpentligvis er alt i sin skjønneste orden og du har mindre smerter og mindre blødninger. (Heldisggris... :D ) Men for å være på den sikre siden, vil jeg anbefale at du heller går til legen. Han / hun kan sikkert hjelpe deg med det du lurer på. Evt. se an andre svar også. Men ikke utelukk lege da.....

Lykke til :D

Kattepus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jasmin!

Dette er i høyeste grad et medisinsk spørsmål og vanskelig for oss andre å svare på tror jeg. Det kan jo hende at mensen har forandret seg etter bruk av p-sprøyte eller p-piller, men det er ikke godt å vite. Hvis legen din forekrev dette til deg, er det nok ikke farlig den kombinasjonen du hadde, men kan jo tenkes at kroppen gikk igjennom en del forandringer på en gang og at det er derfor mensen er blitt "rar". Forhåpentligvis er alt i sin skjønneste orden og du har mindre smerter og mindre blødninger. (Heldisggris... :D ) Men for å være på den sikre siden, vil jeg anbefale at du heller går til legen. Han / hun kan sikkert hjelpe deg med det du lurer på. Evt. se an andre svar også. Men ikke utelukk lege da.....

Lykke til  :D  

Kattepus

Takk for svar.

Jada jeg regner med at dette var vanskelig for andre å vite. Men håpa kanskje noen hadde vært i samme båt som meg noengang :)

Er litt smålig hysterisk ..hirr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg kan svare deg på er at det er veldig ofte at kroppen blir helt merkelig en periode etter at du har sluttet med p-piller. For min egen del tok det et halvt år før mensen funka som før jeg begynte med dem. Er temmelig kaos i systemet når du slutter på p-piller, men hvis du bekymrer deg bør du kontakte lege.

Klem fra Cintra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...