AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #1 Skrevet 13. januar 2020 Jeg er så trøtt og lei av at familien er drama. Jeg føler de har liten forståelse og hauser opp småting som ikke har betydning. Det må alltid være konfrontasjoner, spekulasjoner, må si i fra på en nedverdigende måte etc etc. Jeg føler ikke at jeg blir forstått, må alltid forklare i bøtter og spann, jeg kommer ikke til poenget da de ikke ser meg og mine verdier i det jeg mener i en sak. Jeg føler jeg blir sett på som dum og teit. Jeg føler meg dum i lin egen familie. Jeg er ei som tenker mye med hjerte. Jeg føler mine venner er mer familie, de ser hvem jeg er og hva jeg står for og elsker meg og jeg de tilbake. Familien min tar den gode energien min vekk og jeg må "bygge" meg opp igjen.  Det gjør meg ingen ting å trekke meg tilbake.  Hva ville dere gjort? TS Anonymkode: dd06d...bea
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #2 Skrevet 13. januar 2020 Gi deg selv en pause da. Jeg kutter delvis med familien min mye fordi det er mye turbulens og drama. Jeg «slår ikke opp», men slutter å ringe og finne på ting med dem bare. Vi er uansett ikke en tett familie, så tror ikke noen merker det en gang. F. Eks har jeg ikke sett søsteren min nå siden november.(og da var det på en familiebursdag) Hun er den som har mest drama rundt seg og den jeg blir mest sliten av. Anonymkode: 5821f...9a0
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #3 Skrevet 13. januar 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gi deg selv en pause da. Jeg kutter delvis med familien min mye fordi det er mye turbulens og drama. Jeg «slår ikke opp», men slutter å ringe og finne på ting med dem bare. Vi er uansett ikke en tett familie, så tror ikke noen merker det en gang. F. Eks har jeg ikke sett søsteren min nå siden november.(og da var det på en familiebursdag) Hun er den som har mest drama rundt seg og den jeg blir mest sliten av. Anonymkode: 5821f...9a0 Takk for svar. Ja, det er det jeg tenker også. Holde avstand og kun møte opp ved selskaper og ikke snakke om seg selv og livet sitt for å ikke skape unødvendig "drama". Vi er heller ingen tett familie (som sagt). Vi klarer oss med få, men gode unike venner. Har du lenge hatt det slik lenge? TS Anonymkode: dd06d...bea
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #4 Skrevet 13. januar 2020 Da trekker man seg tilbake. Det er ikke gitt at man kommer overens med sin familie. Vi har det slik med svigers, selv om de bor nærmest oss. Ser hverandre minimalt. I egen familie er det for øvrig mer enn nok drama. Føler du at det går utover hverdagen og egen helse, så må du minimere kontakten. Anonymkode: e9cab...8fa
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #5 Skrevet 13. januar 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da trekker man seg tilbake. Det er ikke gitt at man kommer overens med sin familie. Vi har det slik med svigers, selv om de bor nærmest oss. Ser hverandre minimalt. I egen familie er det for øvrig mer enn nok drama. Føler du at det går utover hverdagen og egen helse, så må du minimere kontakten. Anonymkode: e9cab...8fa Takk for svar. Føler det tar mye energi av meg. Går noe ut over helsen, men ikke totalt. Skal ta med rådene deres. TS Anonymkode: dd06d...bea
Perelandra Skrevet 13. januar 2020 #6 Skrevet 13. januar 2020 Hei trÃ¥dstarter! Da tittelen pÃ¥ trÃ¥den er mangelfull, stenges trÃ¥den. Viser til forumets regelverk: Sitat * TrÃ¥dtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler vÃ¥re brukere Ã¥ benytte seg av gode titler for Ã¥ beskrive trÃ¥dens innhold og dermed treffe riktige mottakere. TrÃ¥der med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. TrÃ¥dstarter kan velge mellom enten Ã¥ sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny trÃ¥d med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, sÃ¥ vil trÃ¥den Ã¥pnes igjen, eller starte en ny trÃ¥d med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.Â
Anbefalte innlegg