Gjest Gravid? Skrevet 3. juni 2005 #1 Skrevet 3. juni 2005 Hvor tidlig etter eggløsning kan en test slå ut positivt?? Vil teste allerede nå, men tror det er for tidlig.. :-?
sandra++ Skrevet 6. juni 2005 #3 Skrevet 6. juni 2005 Jeg testet ei lita uke før mens sko komme, hadde så mange symptomer - og den va svak men positiv
Snuppelure Skrevet 6. juni 2005 #4 Skrevet 6. juni 2005 Du kan anta at egget fester seg dag 5-8. Da vil HCg nivået være på 10. Så dobler det seg hver tredje dag. Det finnes tester som reagerer på veldig lite HCg (20 el 25) de heter NewGeneration tror jeg det var... selges på noen apotek og i helsekostforettninger. De vanlige testen som ClearBlu QuickRespond gir utslag først på nivå over 50 HSg. Så da kan du rege ut selv hvilken test du kan teste med når :-)
Malama Skrevet 11. juni 2005 #5 Skrevet 11. juni 2005 Egget fester seg normalt 7-10 dager etter el, har jeg lest. (uansett, ikke dag 5-8 i syklusen, som man lett kan lese det som slik du skriver) Dersom man vet når man hadde EL kan man jo regne ut sånn ca utfra det du skriver da, men ellers så er det greit vetne til mensen ikke kommer. (kan etterhvert bruke mye penger på å teste sykluser der mensen kommer hvis ikke...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå