AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #1 Skrevet 13. januar 2020 Jeg er 90 days fan, og følger de på instagram også.. Men så ser jeg i USA så har de kommet myyyeee lenger enn her i Norge. Der er de to sesonger foran! Hvorfor ligger Norge så langt etter? Anonymkode: b2c30...eb4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #2 Skrevet 13. januar 2020 Føler det blir feil å si at vi henger etter når det bare er å kjøpe abo på tjenesten som tilbyr serien du ønsker å se. Anonymkode: 46134...378 5
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #3 Skrevet 13. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler det blir feil å si at vi henger etter når det bare er å kjøpe abo på tjenesten som tilbyr serien du ønsker å se. Anonymkode: 46134...378 Gjerne gi meg et eksempel på app som faktisk fungerer i Norge, så gjør jeg det gladelig 🙄 Anonymkode: b2c30...eb4
ludden Skrevet 13. januar 2020 #4 Skrevet 13. januar 2020 Skaff deg en amerikansk netflix konto f.eks. så får du akkurat det de har i usa ikke vær så 2014 :-)
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #5 Skrevet 13. januar 2020 7 minutter siden, ludden skrev: Skaff deg en amerikansk netflix konto f.eks. så får du akkurat det de har i usa ikke vær så 2014 🙂 De har ikke 90 days på Netflix. Anonymkode: b2c30...eb4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #6 Skrevet 13. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har ikke 90 days på Netflix. Anonymkode: b2c30...eb4 jeg brukte netflix som et eksempel,HBO osv.....skaff deg amerikansk abbonnement. Anonymkode: d6477...315
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #7 Skrevet 13. januar 2020 Jaaa, sånn er det med Bachelor og Bachelorette også. (Jada, vet det er tanketom tulle-tv, men det er avslappende å se på!). Jeg ser på norsk versjon, så ingen spoilers fra USA-versjonen, please! I USA var det sånn: Bachelorette med Becca (der Colton er deltager) Bachelor in Paradise (der Colton er deltager) Bachelor med Colton Bachelorette med Hannah B Ny Bachelor som går nå, som jeg ikke vet hvem er ungkaren på, siden jeg regner med det er en fra Hannahs sesong (I tilegg hadde de noe winter games-opplegg jeg ikke har helt oversikt over). I Norge: Bachelorette med Becca Bachelor Australia/bachelorette Australia (husker ikke helt) Bachelor med Colton Bachelor in Paradise (som altså ble sendt før den der han er ungkaren, logisk nok, ikke logisk her!) og så venter vi da... Vet ikke hvor jeg får sett dette lovlig nå i USA-tid! Det er veldig irriterende fordi man går glipp av alle "skandalene" i some, siden man må holde seg laaangt unna alt for å ikke få vite ting. Anonymkode: 3dbd2...12b
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #8 Skrevet 13. januar 2020 Er ikke så vanskelig å få med seg episodene dagen etter de kommer ut i USA, men det betyr at man trenger en god VPN tjeneste og URL’n til en side som dersom den nevnes her så blir mitt innlegg slettet pga reglene. Anonymkode: dde76...ee1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå