Gå til innhold

Komme med alkohol i kroppen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt sex med flere menn som har slitt veldig med å komme ved fyllesex. Jeg er aktiv under sexen. Men er det meg det er noe galt med? I følge de selv er det alkoholen. Selv sliter jeg med tørrhet når jeg har drukket, og kommer kun av å bli slikket. 

Anonymkode: 1b36a...a8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn med sex i edru tilstand da vil du merke forskjellen på flere måter.

Anonymkode: b3572...2b6

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har hatt sex med flere menn som har slitt veldig med å komme ved fyllesex. Jeg er aktiv under sexen. Men er det meg det er noe galt med? I følge de selv er det alkoholen. Selv sliter jeg med tørrhet når jeg har drukket, og kommer kun av å bli slikket. 

Kan ha tidenes mest heftige sex, men er promillen for høy kan jeg glemme å komme.

Skrevet

Jeg er mann og samboer. Foretrekker desidert sex i edru tilstand. Mye større nytelse, følelse og kraftigere orgasmer.

Anonymkode: 8e7b7...425

Skrevet

Med promille i blodet, dvs "fyllesex", kan jeg holde på i det uendelige uten å komme. Får det bare ikke til.

Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv sliter jeg med tørrhet når jeg har drukket, og kommer kun av å bli slikket. 

Haha, jeg slikket ei i fylla på en sofa, begge sovnet og våknet av tidlig morgen sol...Vi holdt på le oss ihjel, men når mye av den alkoholen var forsvunnet tok det bare 3 minutter😅 Så det er ikke noe feil på deg TS...

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

Helt normalt. 

Anonymkode: ed3a8...b02

Gjest Warrior
Skrevet

Sikkert alkoholen. Ikke vet jeg. Hadde nå bare alle slitt med å komme under fyllesex så hadde det kanskje blitt færre uønsket graviditeter, men neida💦💦

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...