Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2005 #1 Del Skrevet 3. juni 2005 Finnes det, å i tilfelle hva heter det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gaja Skrevet 3. juni 2005 #2 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) slettet Endret 12. januar 2006 av gaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2005 #3 Del Skrevet 3. juni 2005 Det inneholder bare marginalt mindre kalorier, tror det er 20-30% mindre, men 60% færre karbohydrater. Jeg liker faktisk Hansa Ultra. Først kan det synes smakløst, men perfekt for den som ikke er sååå glad i øl. Men hvis du skal ha kalorifattig drikke med alkohol, er tørr hvitvin lurere å drikke. Å kalle det slankeøl er å gå milevis for langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene24 Skrevet 4. juni 2005 #4 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg elsker hansa øl, og har tidligere drukket carlsberg øl for det er lettere å få tak i her på sørlandet! Når hansa ultra kom, kjøpte jeg det, og er storfan! Synes det smaker skikkelig godt:) Det gjør jo heller ingenting at det er færre kalorier og karbohydrater i det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. juni 2005 #5 Del Skrevet 4. juni 2005 Det inneholder bare marginalt mindre kalorier, tror det er 20-30% mindre, men 60% færre karbohydrater. Jeg liker faktisk Hansa Ultra. Først kan det synes smakløst, men perfekt for den som ikke er sååå glad i øl. Men hvis du skal ha kalorifattig drikke med alkohol, er tørr hvitvin lurere å drikke. Å kalle det slankeøl er å gå milevis for langt. Enig, Hansa ultra er helt ok. Bedre enn tuborg f.eks etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2005 #6 Del Skrevet 4. juni 2005 Hansa Ultra? Det skal jeg huske å kjøpe. Red light var ikke noe god.. (Vet forresten om flere som har drukket light øl i USA og blitt ufrivillig beruset ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå