Gå til innhold

Slankeøl, fleip eller fakta?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Finnes det, å i tilfelle hva heter det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

slettet

Endret av gaja
Gjest Gjesta
Skrevet

Det inneholder bare marginalt mindre kalorier, tror det er 20-30% mindre, men 60% færre karbohydrater. Jeg liker faktisk Hansa Ultra. Først kan det synes smakløst, men perfekt for den som ikke er sååå glad i øl.

Men hvis du skal ha kalorifattig drikke med alkohol, er tørr hvitvin lurere å drikke. Å kalle det slankeøl er å gå milevis for langt.

Skrevet

Jeg elsker hansa øl, og har tidligere drukket carlsberg øl for det er lettere å få tak i her på sørlandet! Når hansa ultra kom, kjøpte jeg det, og er storfan! Synes det smaker skikkelig godt:) Det gjør jo heller ingenting at det er færre kalorier og karbohydrater i det.....

Skrevet
Det inneholder bare marginalt mindre kalorier, tror det er 20-30% mindre, men 60% færre karbohydrater. Jeg liker faktisk Hansa Ultra. Først kan det synes smakløst, men perfekt for den som ikke er sååå glad i øl.

Men hvis du skal ha kalorifattig drikke med alkohol, er tørr hvitvin lurere å drikke. Å kalle det slankeøl er å gå milevis for langt.

Enig, Hansa ultra er helt ok. Bedre enn tuborg f.eks etter min mening.

Gjest gjest1
Skrevet

Hansa Ultra? Det skal jeg huske å kjøpe. Red light var ikke noe god..

(Vet forresten om flere som har drukket light øl i USA og blitt ufrivillig beruset :ler: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...