Nie Skrevet 3. juni 2005 #1 Skrevet 3. juni 2005 Min datter er 3,5 år å går i barnehage, med bare i fra 0 til 6 år..Og barnehagen skal på tur i sommer. Dagstur for å se på dyr. Kjempe gøy for barna, men i dag når jeg hentet henne fikk vi med en lapp ang turen.. Jo da der står det at de minste ikke skal være med, de skulle gå på tur i nærområdet.. Dette gjaldt tre stk, min datter og to til.. Jeg ble litt snurt fordi de andre to som ikke skulle være med er 1 år, og alle andre i barnehagen som er like gammel som min datter skal være med på dyre utstilling.. Sitter å vurderer om jeg skal ringe barnehagen på mandag får å høre hvorfor hun ikke skal være med på turen, å av hvilken grunn.. Men er det litt frekt?? Jeg mener at de kanskje kunne ha snakket med meg først, å kommet med en grunn på hvorfor hun skal være med de små barna på tur og ikke de på hennes egen alder. Viss de mener at hun har mer glede av å være med de små på tur, er det helt greit for meg, men jeg syns liksom dette var litt rart.. Hva mener dere andre? Ville dere ha spørt i barnehagen?
Angelica Skrevet 3. juni 2005 #3 Skrevet 3. juni 2005 Hørtes merkelig ut, jeg ville definitivt spurt i barnehagen!
Nie Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2005 Ja, jeg lurer bare på hvorfor det har blitt bestemt sånn. For hun gleder seg jo sånn til å se på alle dyrene fordi jeg har jo selvfølgelig fortalt hun om det.. For så lenge det er bestemt at de skal på tur å det ikke er nevnt noe om noen alders grense for dette, regnet jeg med at hun skulle være med på det. Å gå tur i nærområdet er greit det så lenge barna vil sitte i vogna. Men hun er jo 3,5 år å for liten til å ville gå så lang,å for stor til å ville sitte i vogn.. Nei, jeg ble skikkelig snurt, for ikke å snakke om hva hun kommer til å bli når jeg sier at hun ikke skal være med, hun er jo stor nok til å skjønne at de andre reiser...
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2005 #5 Skrevet 3. juni 2005 Syns du skal snakke med barnehagen og høre hvilken begrunnelse de har for avgjørelsen ang. turen jeg. Skjønner jo at både du og barnet ditt blir skuffet. K
Pasha Skrevet 4. juni 2005 #6 Skrevet 4. juni 2005 Snakk med barnehagen! Hun burde da få lov til å være med å se på dyra.
tigerpus Skrevet 4. juni 2005 #7 Skrevet 4. juni 2005 Spør barnehagen. I mine barns barnehage har de nettopp hatt en tur til bondegård og sett på dyra. Min 2,5-åring fikk være med på turen, ikke noe problem. -- Tiger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå