AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #1 Skrevet 12. januar 2020 Er dette noe jeg ikke bør gjøre da jeg er veldig lys i huden? Håret mitt er mørkebrunt nå og det ser bra ut, kan det se like bra ut med svart? noen andre bleke her med svart hår? Anonymkode: 4115c...64d
Djungelvrål Skrevet 12. januar 2020 #2 Skrevet 12. januar 2020 Vil si at ingen med lyst nordisk utseende, hud og øyne kler sort hår. Det blir for hardt mot huden og kan få deg til å se nærmest syk ut og fremhever rødhet og blå ringer under øynene. I tillegg "må" du være konstant sminket da det ser rart ut med lyse vipper og bryn mot helsort hår. 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #3 Skrevet 12. januar 2020 Svart ser ikke bra ut om du er lys i huden. Det ser rett og slett for jævlig ut. Anonymkode: c8753...7a2 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. januar 2020 #4 Skrevet 12. januar 2020 (endret) Nei, det vil ikke se bra ut, du vil se enda blekere ut enn det du er. Endret 12. januar 2020 av AthenaRavenLuna
Gustine94 Skrevet 12. januar 2020 #5 Skrevet 12. januar 2020 Syntes selv svart hår er veldig fint, har hatt det selv flere ganger. Handler mer om du er person som kler den enn om man er bleik, kler man svart hår selv om man er bleik så spiller det ingen rolle. Jeg er selv bleik, og har ganske mørkt hår, men har en undertone i huden som gjør at jeg blir veldig fort brun, men svart hår gjorde at jeg så bleik ut uansett.. veldig få personer som faktisk kler svart hår, tenk deg godt om før du farger det er et hælvette å få tilbake din naturlige farge igjen
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #6 Skrevet 12. januar 2020 Jeg har mørkebrunt, på grensen til sort hår tidligere. Når jeg nå ser tilbake på bilder, lå jeg ærlig talt si at det overhodet ikke der pent ut. Veldig hardt mot huden, blek og det ser unaturlig ut. Ville evnt heller vurdert brune striper eller noe mer spill på et eller annet vis. Anonymkode: 91de1...71e
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #7 Skrevet 12. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har mørkebrunt, på grensen til sort hår tidligere. Når jeg nå ser tilbake på bilder, lå jeg ærlig talt si at det overhodet ikke der pent ut. Veldig hardt mot huden, blek og det ser unaturlig ut. Ville evnt heller vurdert brune striper eller noe mer spill på et eller annet vis. Anonymkode: 91de1...71e Har hatt, har ikke nå lenger. Anonymkode: 91de1...71e
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #8 Skrevet 13. januar 2020 Med mindre du er en av de svært få som faktisk kler det (kommer bare på naturlig blonde Dita Von Teese i farten), så vil det gjøre at du ser syk ut. Jeg har også hatt det og gremmer meg når jeg ser tilbake på bilder 🤦♀️ Anonymkode: 7eae8...a41 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #9 Skrevet 13. januar 2020 Svart hår og blek hud er kjempe fint synes jeg. Er selv blek med svart hår og nå øyne. Mitt naturlige hår er mørkebrunt. Men det du må se på før du farger håret svart er om huden din er kald eller varm. Svart er en kald farge, Så om du har varm undertone i huden, kan du ikke ha svart hår. Da blir det helt kræsj 😣 Anonymkode: 98b18...e3d
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #10 Skrevet 13. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Svart hår og blek hud er kjempe fint synes jeg. Er selv blek med svart hår og nå øyne. Mitt naturlige hår er mørkebrunt. Men det du må se på før du farger håret svart er om huden din er kald eller varm. Svart er en kald farge, Så om du har varm undertone i huden, kan du ikke ha svart hår. Da blir det helt kræsj 😣 Anonymkode: 98b18...e3d Skulle stå blå øyne 😂 Anonymkode: 98b18...e3d
Gjest theTitanic Skrevet 13. januar 2020 #11 Skrevet 13. januar 2020 På 12.1.2020 den 21.40, AnonymBruker skrev: Er dette noe jeg ikke bør gjøre da jeg er veldig lys i huden? Håret mitt er mørkebrunt nå og det ser bra ut, kan det se like bra ut med svart? noen andre bleke her med svart hår? Anonymkode: 4115c...64d Hvis du vil bli enda blekere så.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #12 Skrevet 13. januar 2020 Du blir blekere om du farger håret sort. Anonymkode: b841b...88a
Gjest Proximus Skrevet 13. januar 2020 #13 Skrevet 13. januar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det du må se på før du farger håret svart er om huden din er kald eller varm. Svart er en kald farge, Så om du har varm undertone i huden, kan du ikke ha svart hår. Da blir det helt kræsj 😣 Anonymkode: 98b18...e3d Det der. Jeg gikk sammen med en fyr på skole som skulle spille Elvis i et stykke. Han var opprinnelig lys blond med varm hudundertone. Han valgte å farge håret kullsvart, fremfor å bruke parykk. La meg si det sånn. Elvis var kjekk, han ble stikk motsatt >_< Det er det minst flatterende jeg har sett.
Djungelvrål Skrevet 13. januar 2020 #14 Skrevet 13. januar 2020 Har man lys hud og mørkt hår naturlig kler man nok å farge det mørkere innenfor samme tone. F.eks kan ei med mellombrunt naturlig hår helt sikkert kle brunsort hår. Men da han man en hudtone som matcher håret fra før. Man kler alltid den hårfargen man er født med, jeg har mellomblondt/kommune blondt hår naturlig og kledde den selv om det er en kjedelig farge. Farger håret mellombrunt og så lenge jeg farger eller sminke vipper og bryn også så kler jeg mørkere hår enn min naturlige farge. Men jeg Kledde IKKE sort, da så jeg syk ut. Var litt bedre på sommeren da jeg ble brun men man er jo ikke brun mange månedene i året så.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #15 Skrevet 15. januar 2020 Prøv en parykk feks. Så ser du. Kjøpte en selv for å se, så helt for jævlig ut haha Anonymkode: 9f939...84a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå