AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #1 Skrevet 12. januar 2020 Vet ikke hvor jeg skal begynne. Men har vært bruker på et babyverden forum. Var bruker der for lenge lenge siden, og fikk da mye pes mot meg. Lagde en ny bruker nå, og ville begynne med blanke ark.. så spør folk om jeg er «den gamele brukeren» da de gjenkjenner skrivemåten min etc. Så sier jeg nei, fordi jeg vil ikke bli gjenkjent som den gamle brukeren min. Får da ADVARSEL fra moderator at det er brudd på forumreglene å lyge. Jeg står på mitt og sier fortsatt nei, og at jeg ikke er den « gamle brukeren» de fortsetter å slenge dritt... da får jeg en ny ADVARSEL om at jeg provoserer andre med å lyge å si at det ikke er meg.. føles skikkelig vondt å bli lynsjet på den måten. Anonymkode: e9ec1...a8e
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #2 Skrevet 12. januar 2020 Men MÅ du være på akkurat det forumet? Du er jo på kvinneguiden, og hva med forumet foreldre og barn (forum.klikk.no)? Anonymkode: 8700d...951
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #3 Skrevet 12. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men MÅ du være på akkurat det forumet? Du er jo på kvinneguiden, og hva med forumet foreldre og barn (forum.klikk.no)? Anonymkode: 8700d...951 MÅ ikke.. men hva mener dere om hvordan jeg ble behandlet der? Er drt bare meg som reagerer på det? Anonymkode: e9ec1...a8e
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #4 Skrevet 12. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: MÅ ikke.. men hva mener dere om hvordan jeg ble behandlet der? Er drt bare meg som reagerer på det? Anonymkode: e9ec1...a8e Det kommer egentlig helt an på hvordan du har oppført deg der inne, så det kan jeg ikke svare på. Men hva med å legge kortene på bordet og innrømme at det er deg og unnskylde oppførselen din hvis ikke den har vært bra? Og si at du ønsker å være på forumet og vil endre oppførselen din? Anonymkode: 8700d...951 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #5 Skrevet 12. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke hvor jeg skal begynne. Men har vært bruker på et babyverden forum. Var bruker der for lenge lenge siden, og fikk da mye pes mot meg. Lagde en ny bruker nå, og ville begynne med blanke ark.. så spør folk om jeg er «den gamele brukeren» da de gjenkjenner skrivemåten min etc. Så sier jeg nei, fordi jeg vil ikke bli gjenkjent som den gamle brukeren min. Får da ADVARSEL fra moderator at det er brudd på forumreglene å lyge. Jeg står på mitt og sier fortsatt nei, og at jeg ikke er den « gamle brukeren» de fortsetter å slenge dritt... da får jeg en ny ADVARSEL om at jeg provoserer andre med å lyge å si at det ikke er meg.. føles skikkelig vondt å bli lynsjet på den måten. Anonymkode: e9ec1...a8e Hva var det du ville ha hjelp til..? Anonymkode: 51832...8cc
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #6 Skrevet 12. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det kommer egentlig helt an på hvordan du har oppført deg der inne, så det kan jeg ikke svare på. Men hva med å legge kortene på bordet og innrømme at det er deg og unnskylde oppførselen din hvis ikke den har vært bra? Og si at du ønsker å være på forumet og vil endre oppførselen din? Anonymkode: 8700d...951 Jeg har jo ikke oppført meg dårlig i det hele tatt. Men enkelte har rottet seg sammen og skrevet mye dritt til meg. Så jeg trakk meg helt ut lenge. Alt jeg skrev var feil.. hva gir du barnet ditt til jul typ spm. Jeg skrev ny tlf.. da fikk jeg kommentarer som at barnet mitt var bortskjemt osv. Mye trolling. Jeg sa til slutt at det var meg.. etter at jeg ble presset av moderator med å si det, ble truet med advarsel. Men er det et regelbrudd? Ble helt dårlig av å være der, så slettet kontoen min der Anonymkode: e9ec1...a8e
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #7 Skrevet 12. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva var det du ville ha hjelp til..? Anonymkode: 51832...8cc Bare en veldig ubehagelig følelse å bli mobbet på et nettforum og ble veldig lei meg. Synes folk må tenke på hvordan en oppfører seg på nett mot andre Anonymkode: e9ec1...a8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå