Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Devana i.i.
Skrevet

Håret mitt splitter seg så ofte i tuppene, enda jeg klipper det ofte. Jeg prøver å spare til langt/lengre hår, og da er jo ikke disse splittene noe bra. Håret knekker av til slutt :veldigsur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Unngå føner og rettetang, vær forsiktig med håret når det er vått, og bruk gjerne litt leave-in balsam e.l. i tuppene. Det aller beste skal visstnok være enten jojob-olje eller olivenolje (ørliten mengde!) i håndkletørt hår. Gni inn i tuppene.

Gjest gjest1
Skrevet

Har du prøvd proteinkur for håret? Husk at noen har så skjørt og fint hår at de aldri vil få skikkelig lengde på det.

Gjest Devana i.i.
Skrevet

Jeg føner aldri håret i hvert fall, så den er grei. Leave in balsam/kur kan jeg jo prøve. Noen tips til hvilken? :)

Jeg har hatt hår ned til rumpa før (har til brystene nå, men vil ha litt lengre) så håret har klart å vokse før ihvertfall. Kan jo legge til at det er ganske tykt. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Min favoritt er Sebastian Potion 9. Gir i tillegg bittelitt hold til håret.

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg kan ikke la være å hype Joico K-pak sitt leave-in skum, jeg. Lett konsistens som kan klemmes inn i håndkletørt hår. Pleier å bruke det de gangene jeg føner håret, og det tynger ikke håret. Har mye mindre problem med slitte tupper etter at jeg begynte å bruke denne regelmessig, og jeg diller en del med håret (mye styling til tider, krølltang og hårføner + at håret mitt har blitt herjet mye med rent fargemessig sett).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...