Gå til innhold

Vi skal pusse opp badet - trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Vi skal pusse opp badet om et par måneder og jeg vil lufte noen tanker og kanskje få litt tips? Jeg har aldri pusset bad før, men ser at badet vårt er gammelt og det er på tide. 

Per i dag er det dusjnisje, badekar, vask med skap og toalett som er der. Jeg tenker å beholde fordelingen og ha både badekar og dusjnisje, samt vask med skap. Men jeg lurer på et par ting. Når det gjelder toalett, er det noen fordeler ved å ha veggmontert toalett vs stående? Bortsett fra enklere rengjøring av gulvet da. Når det gjelder badekar, hva er rimeligst variant? Når det gjelder fliser vs vinyl, hva er best?

Dere som bor i Oslo og omegn, kan dere anbefale meg et VVS firma som gjør bad raskt og fint og uten at det koster unødvendig mye? Helt hvitt altså.

Anonymkode: c413e...f92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukt Oslo bad og renovering.  Flinke folk som pusset opp badet på den tiden det tar å pusse opp bad. 5 uker altså. De har fastpris og gode håndtverkere med 20 års garanti. Dersom du har tenkt å selge leiligheten ville aldri i livet valgt gulvstående toalett eller vinyl. Det er løsninger som trekker ned verdien vanvittig når folk skal kjøpe. 

Anonymkode: c59ed...1b6

Skrevet

Pusset opp badet i høst, Rørverket AS, 5 uker, hadde toalett hele tiden bortsett fra en dag. De skrelte ned absolutt alt og la membran overalt, nytt tak, dør/karm, fliser overalt, dusjhjørne, vegghengt wc (noe annet er litt "ut" i 2020)... Ville valgt fliser og, folk som ser på ny leilighet vil nok generelt foretrekke det.

Valgte bort spots i tak og brukte samme lampe, vask og skap jeg hadde fra før, kom på ca 240000... Veldig dyktige folk :)

Anonymkode: 913ce...7f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...