Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på vors i går drakk av en kopp som ikke var min, husker veldig lite etter det og ble plutselig vEldig full. 

Hvordan vil kroppen reagere dersom jeg fikk dop i meg? Både imens og etter 

Anonymkode: 2c3de...cfb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs helt på hvilket dop du har fått i deg...

Veldig lite narkotika du blir full av, ofte andre symtomer og kjennetegn.

Hilsen noen som har vært igjennom stort sett alt felleskatalogen har å by på + mer til.

Anonymkode: 92316...539

Skrevet

I 99 av 100 tilfeller hvor noen hevder å ha blitt dopet på byen, så finner man kun alkohol i blodet. Alkohol er et jævlig sterkt rusmiddel

Anonymkode: 66d02...9ce

• Liker 5
Skrevet

Spørs på veldig mye her av det lille du forteller. Enten så drakk du feks for mye sprit og hvis du ikke har gjort det før/ikke drukket på lenge kan det gjøre at du hva skal man si får en smell og blacker ut. Det trenger nødvendigvis ikke alltid være dop, alkohol kan faktisk gjøre at du føler at du forsvinner, blacker ut som sagt og ikke har et eneste minne fra kvelden. 

Det som er litt småskummelt er at dop (finnes selvfølgelig mange forskjellige typer, men tenker generelt) gjør akkurat det samme som alkohol kan gjøre, du kan føle deg helt utafor, få blackout, sovne, ja stort sett ikke huske noe resten av kvelden. Spørsmålet er vel egentlig, snøvlet du, ble du svimmel, sovnet du med engang etter glasset, var dette en av dine første glass? Er veldig usannsynlig å få blackout etter feks 2-4 glass med hva som helst. Da tror jeg nesten du må maks uheldig med hva du tåler, for det har jeg aldri hørt om før. 

Anonymkode: 3fad6...902

Skrevet

Det spørs på hva og hvor fort du drakk før du tok feil glass, er det f. eks sprit kan 2 glass gjøre at du får blackout om du drakk dette veldig fort.. 

Anonymkode: 7a37e...296

• Liker 1
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

I 99 av 100 tilfeller hvor noen hevder å ha blitt dopet på byen, så finner man kun alkohol i blodet. Alkohol er et jævlig sterkt rusmiddel

Dette.

Det er så og si alltid kun alkohol som er problemet. Oslo-politiet har for eksempel aldri noensinne funnet dop i blodet til de som ankommer for å anmelde nettopp dette.

Det er alltid bare alkohol som er problemet. Jeg trur folk kraftig undervurderer hvor sterk rus alkohol egentlig er. Det kan også virker forskjellig på deg ut i fra dagsformen. Ikke uvanlig å plutselig bli skikkelig full på en mengde du ellers ville tålt helt fint.

Alkohol er rett og slett blandt de kraftigste og farligste rusmidlene vi har. Det er bare 2-3 typer hard narkotika som er farligere.

Anonymkode: 74950...acb

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp, er så lei av de som ikke forstår hva alkohol her. Hadde mye flatfyll selv fra 18-20år før jeg våknet opp. Nå drikker jeg ikke lenger.

Alkohol er et av det verste rusmiddlene du kan bruke. Også ekstremt skadelig på innvollene/hjernen.

Ren heroin er faktisk mye mindre skadelig.

Anonymkode: b7b07...75e

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette.

Det er så og si alltid kun alkohol som er problemet. Oslo-politiet har for eksempel aldri noensinne funnet dop i blodet til de som ankommer for å anmelde nettopp dette.

Det er alltid bare alkohol som er problemet. Jeg trur folk kraftig undervurderer hvor sterk rus alkohol egentlig er. Det kan også virker forskjellig på deg ut i fra dagsformen. Ikke uvanlig å plutselig bli skikkelig full på en mengde du ellers ville tålt helt fint.

Alkohol er rett og slett blandt de kraftigste og farligste rusmidlene vi har. Det er bare 2-3 typer hard narkotika som er farligere.

Dette stemmer ikke - det ble funnet GHB i blodet mitt (Oslopolitiet)

TS, den eneste måten du kan vite med sikkerhet, er å få det testet. Som andre sier, så kan du kanskje ha drukket fortere enn du tror eller at personen hadde veldig sterk sprit i glasset, sterkere enn du var klar over. Men, det er så klart mulig at det var noe annet oppi også dessverre. Så du personen drikke av glasset selv?

Anonymkode: 9dc41...613

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Dette stemmer ikke - det ble funnet GHB i blodet mitt (Oslopolitiet)

TS, den eneste måten du kan vite med sikkerhet, er å få det testet. Som andre sier, så kan du kanskje ha drukket fortere enn du tror eller at personen hadde veldig sterk sprit i glasset, sterkere enn du var klar over. Men, det er så klart mulig at det var noe annet oppi også dessverre. Så du personen drikke av glasset selv?

Anonymkode: 9dc41...613

Du har sikkert rett. Slo opp kilden min nå, og ser at den er over 10 år gammel. Så dette kan selvsagt ha endret seg.

Politiet sa den gang at de undersøker over 200 personer i året, som kommer til dem å mener de har blitt dopet ned. De hadde da aldri klart å påvise noe som helst.

Studier fra andre land viser det samme. Det er svært, svært, svært sjeldent det faktisk er dop i bildet. 99% er bare alkohol.

Gjest Warrior
Skrevet

Sikkert bare alkohol, men hvorfor er du så dum at du drikker av andres kopper/glass🙄Ber jo om å bli neddopet. Hvis du er kvinne så kanskje være med forsiktig hvis du ikke vil risikere å bli voldtatt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...