Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Samboeren min jobber på et kontor hvor han har kontakt med mange kunder, han snuser på jobb. Jeg har sakt at det er feil og folk kan reagere på det, han flirer det bort og sier jeg overdriver. Hva tenker dere? Er det greit å ha snusboksen på pulten når man tar i mot kunder?

Anonymkode: 5262e...2f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du overdriver.

• Liker 13
Skrevet

Han kjenner sin jobb, og forventninger. Ikke din sak. 

Anonymkode: 7afc2...fc9

• Liker 13
Gjest commeilfaut
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

han flirer det bort og sier jeg overdriver. Hva tenker dere?

Du er samboeren hans, ikke mammaen

Skrevet

Hjelpes. Nå må folk gi seg. Jeg snuser jeg og, tar meg en snus når jeg vil, hvor jeg vil. Hvor hysterisk kan man bli?🤦🏼‍♀️

• Liker 6
Skrevet

Du overdriver.

• Liker 6
Skrevet

hvordan hadde du følt deg om din mann gikk til din sjef fordi han syntes du gikk for utfordrende på jobb?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Samboeren min jobber på et kontor hvor han har kontakt med mange kunder, han snuser på jobb. Jeg har sakt at det er feil og folk kan reagere på det, han flirer det bort og sier jeg overdriver. Hva tenker dere? Er det greit å ha snusboksen på pulten når man tar i mot kunder?

Anonymkode: 5262e...2f3

Legen min snuser å stappa inn en "hamsterbleie" når jeg var inne der, kan ikke bry meg mindre

Anonymkode: a34bd...57b

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere? Er det greit å ha snusboksen på pulten når man tar i mot kunder?

Foretrekker uten. 

Skrevet

Dump ham!

Anonymkode: afcff...21d

• Liker 1
Skrevet

Æsj, enig med deg, det er så utrolig ekkelt og respektløst å sitte sånn med snusen foran folk, og spesielt når de tar den ut!

Veldig lite profesjonelt er det også, jeg mister tillitten med en gang til servicefolk som snuser. Ser på dem som en del av saueflokken og som svake mennesker. 

Anonymkode: 93e6e...eba

• Liker 5
Skrevet

Syns egentlig ikke at det er greit. Grunnen er at de snusklysene ligger overalt, og de stinker.

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legen min snuser å stappa inn en "hamsterbleie" når jeg var inne der, kan ikke bry meg mindre

Anonymkode: a34bd...57b

Legen?? Da hadde jeg bytta, leger skal ta vare på helsa og fronte det foran pasienter. Alle vet at man gjør som folk gjør, ikke som de sier.

• Liker 5
Skrevet

Overhodet ikke et problem. 

Anonymkode: dbc76...bb8

• Liker 2
Skrevet

Så lenge det gjøres diskret under leppa og til siden, og man ikke tar snus inn/ut foran kunder ser jeg ikke helt problemet så lenge det er ok på jobben hans. Det får jo være opp til bedriften å vedta policy mot snus hvis de syntes det er et problem ovenfor kunder, det er jo ikke du som skal bestemme dette. 

Anonymkode: 9ac51...e2d

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Legen?? Da hadde jeg bytta, leger skal ta vare på helsa og fronte det foran pasienter. Alle vet at man gjør som folk gjør, ikke som de sier.

Jeg har en fastlege som er veldig overvektig. Skulle jeg byttet lege da, mener du? 

Anonymkode: dbc76...bb8

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, enig med deg, det er så utrolig ekkelt og respektløst å sitte sånn med snusen foran folk, og spesielt når de tar den ut!

Veldig lite profesjonelt er det også, jeg mister tillitten med en gang til servicefolk som snuser. Ser på dem som en del av saueflokken og som svake mennesker. 

Synd at du lar god service gå til spille pga at noen bruker snus. Høres vanvittig ut.

Anonymkode: 6a380...ab5

• Liker 5
Skrevet

Overhodet ikke noe du skal bry deg noe om - hans jobb hans avgjørelse. Det er jo han som merker om det er negativt i forhold til jobben han skal gjøre.

• Liker 5
Skrevet

Syns egentlig det er ganske ekkelt. Og de er så vant med manøvren med hvordan man putter den tilbake i boksen særs uelegant.... 

Anonymkode: 00d3b...5b2

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sier jo faktisk mer om deg da om du tror snusen går ut over hvordan de yter service. Det er nemlig ingen automatikk i at om du snuser så er du dårlig på service. 

Anonymkode: 4ea7b...f8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...