Gå til innhold

Underlivet etter fødsel /sex og sånn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidenes diskusjon . Blir alle damer annerledes i underlivet etter fødsel? Er det bare skuffelser for dere menn ang tranghet ? Eller har dere blitt positivt overrasket ?

Anonymkode: 1c013...815

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble sydd slik at jeg er mye trangere, men tror det er utrolig individuelt hvordan man ender opp etterpå. Jeg er nå mer redd for skader til neste gang Jeg føder fordi det Føles mindre elastisk.. 

Anonymkode: 26789...27d

Skrevet

Jeg har hørt at om alt er "normalt" der nede å det ikke utføres knipeøvelser (mannen skal jo for å holde lengre?) så har det en negativ effekt ja. Men jeg har selv aldri vært med noen både før OG etter de har fått barn så min påstand er vanskelig for meg å understryke med reell erfaring.

Skrevet

Er nå snart et år siden fødsel, både jeg og mannen er enige om at det likt som før fødsel. Og det pratet vi om for ca 6 mnd siden.

Gjest bienvilleparish
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble sydd slik at jeg er mye trangere, men tror det er utrolig individuelt hvordan man ender opp etterpå. Jeg er nå mer redd for skader til neste gang Jeg føder fordi det Føles mindre elastisk.. 

Anonymkode: 26789...27d

Er ikke det vondt da? Regner med det er huden som er sydd og ikke musklene? 

Skrevet

Ts her..Jeg tenker på muskler først og fremst.. er det sånn at dere har liksom hatt sex med en dame som har barn og bare « her var det jo lite med muskler». Eller at du kjenner hu er for vid? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her..Jeg tenker på muskler først og fremst.. er det sånn at dere har liksom hatt sex med en dame som har barn og bare « her var det jo lite med muskler». Eller at du kjenner hu er for vid? 

Nå er jeg dame som har født, og som nå 8 mnd senere er like trang der nede som før fødsel. Du vet du kan trene opp de musklene? Knipeøvelser lærer man om av både jordmødre og helsesøstre under og etter et svangerskap. Det er veldig lurt å begynne med det tidlig i svarskapet.

Knipeøvelser er noe alle kan gjøre for å få et bedre sexliv. 

Tror virkelig ikke det er sånn at man nødvendigvis må ha født ett barn for å være slakk nedi der, vi er forskjellige der nede akkurat som vi er forskjellige mennesker.

Anonymkode: 95518...64c

Skrevet

Etter fødsel nr 1 var det ingen endring. (Ble sydd) etter nr 2 var det forskjell. Etter nr 3 veldig forskjell. (Ble ikke sydd da). Må bli penetrert røffere nå for å kjenne noe. 

Anonymkode: c1997...193

Skrevet

Men hva sier deres sexpartnere da? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hva sier deres sexpartnere da? 

Min partner sier ikke noe på det 😀 er bare jeg som kjeder meg om jeg blir for våt i senga

Anonymkode: c1997...193

Skrevet
På 12.1.2020 den 18.09, AnonymBruker skrev:

Dama mi har blitt mye videre etter fødsel, men nå får vi eksperimentert med store dildoer og fisting, men vanlig samleie er ikke det samme som før.

Anonymkode: 2786f...f50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...