AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #1 Skrevet 12. januar 2020 Hei. Har noen et godt tips til hvordan man kan få farge ut av håret til barn? Vår datter på 5 fikk farge i håret etter sist frisørbesøk for en mnd siden. Sitter fortsatt fargerester igjen i det lyse håret hennes🙈 Anonymkode: b0280...227
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #2 Skrevet 12. januar 2020 Hvorfor farget du håret hennes i første omgang? Du vet vel at barnehår er ømfintelig for så sterke kjemiske farger? Anonymkode: d98f5...7d1 2
Muscae Skrevet 12. januar 2020 #3 Skrevet 12. januar 2020 Regner med det er sånn type sprayfarge eller lignende? Det får jo "alle" småbarn hos frisøren. Ville prøvd med en renseshampo. Andre ting man kan bruke er avfarging som fjerner farge, men ville ikke brukt det på et barn, siden det er ganske sterke saker.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #4 Skrevet 12. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor farget du håret hennes i første omgang? Du vet vel at barnehår er ømfintelig for så sterke kjemiske farger? Anonymkode: d98f5...7d1 Har selvfølgelig ikke farget håret på 5 åringen min.🙈😅 De fleste salonger tilbyr litt sprayfarge i håret, burde selvfølgelig spesifisert det. Anonymkode: b0280...227
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #5 Skrevet 12. januar 2020 1 time siden, Muscae skrev: Regner med det er sånn type sprayfarge eller lignende? Det får jo "alle" småbarn hos frisøren. Ville prøvd med en renseshampo. Andre ting man kan bruke er avfarging som fjerner farge, men ville ikke brukt det på et barn, siden det er ganske sterke saker. Takk for tips, får se hva jeg finner av renseshampoer:) Anonymkode: b0280...227
atropos Skrevet 12. januar 2020 #6 Skrevet 12. januar 2020 Vi fikk rosa krittfarge i det så godt som hvite håret til jenta mi. Det satt godt...🙈 men jeg vasket det siste ut med blå sjampo som jeg bruker selv. Det hjalp litt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå