Gå til innhold

Jenter som tisser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Merkelig fetish, holdt det inne for meg selv en god stund.. men føler jeg må skrive det. Jeg drømmer om å bli tisset på av tilfeldige jente/jenter ute i naturen, en slags ydmykekses følelse. Pirrer i hele kroppen av å tenke på det. Er det noen der ute som har hatt samme tanke, evt jenter som digger å tisse på menn? 

Anonymkode: 952e4...f6a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke min greie men hadde partneren min tent på det så hadde jeg nok gjort det for han. Spørs om jeg hadde klart å gjøre det (jeg klarer ikke tisse på offentlige toaletter f.eks), men om han virkelig tenner på det og gir uttrykk for det så er det jo vanskelig å stå imot. 

Anonymkode: dbaae...df9

Skrevet

Tror nok ikke du skal satse på tilfeldige jenter i skogen🤣 Du må nok satse på ett litt kinky nettsted💦💦 Har selv prøvde det endel ganger og det er bare digg😋😋

Skrevet

Litt viktig at det er mårrapiss og ikke sånn etter-å ha-bælmet -3 liter vann-piss etter min mening.

Anonymkode: 24e23...d57

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt viktig at det er mårrapiss og ikke sånn etter-å ha-bælmet -3 liter vann-piss etter min mening.

🤮🤮🤮

Anonymkode: dedf3...dd3

• Liker 2
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Idiot! 

Skrevet

Tissefetisj er ikke uvanlig, vil faktisk si at det er en ganske vanlig fetisj. 

Anonymkode: e5741...0dc

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...