AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #1 Del Skrevet 12. januar 2020 Hva er best å bruke av scampi eller reker i fiskesuppe? Er der noen spesiell forskjell? Er veldig glad i reker, men har aldri brukt det i fiskesuppe før. Kjøper dere ferdigrensket i lake eller rensker dere selv? Og skal reken trekke like lenge som fisken? Hilsen nybegynner på kjøkkenet, så ikke mobb Anonymkode: bce44...93b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #2 Del Skrevet 12. januar 2020 Reker, ferske er best. Ikke trekke like lenge som fisken. Sleng de oppi rett før du serverer Anonymkode: 5e6e2...85e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #3 Del Skrevet 12. januar 2020 Reker. Scampi er miljøversting. Anonymkode: 4dfcc...d7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 12. januar 2020 #4 Del Skrevet 12. januar 2020 (endret) Reker by far + at en helst skal holde seg langt unna scampi Legg de oppi rett før servering Endret 12. januar 2020 av Fru Uperfekt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 12. januar 2020 #5 Del Skrevet 12. januar 2020 Jeg liker også reker best. Som de andre skriver, de skal ikke trekke, bare bli såvidt gjennomvarme, ellers blir de seige. Jeg bruker aldri reker i lake, men jeg vet det finnes noen (dyre) som visstnok skal være ok i supper, pasta etc. I fiskesuppe trenger man ikke så veldig mange, så jeg tar meg bryet med å skrelle selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Sax Skrevet 14. januar 2020 #6 Del Skrevet 14. januar 2020 Jeg digger scampi, men i en suppe synes jeg ferske reker egner seg best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. januar 2020 #7 Del Skrevet 14. januar 2020 Reker, uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå