Gå til innhold

Fritidsaktiviteter for barn i forskjellige aldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen fritidsaktiviteter som typisk har felles treninger / samlinger for barn i forskjellige aldre? 

Noen er jo veldig tydelig delt etter både alder og kjønn, som fotball og håndball. Men hvordan er det f.eks med speider? Kampsport? Svømming? Dans? Korps? 

Skulle gjerne hatt mulighet til å sende barn med 2 års aldersforskjell på fritidsaktivitet med felles samling / trening.

Anonymkode: 7c9d7...107

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På kulturskolen kan man ha barn til ca samme tid men på forskjellige grupper. Svømming er også flere parallelle grupper hverfall her. Her er det også kampsport for 3-5 år og 6-9 så man kan i teorien ha søsken på samme parti hvertfall et år.

Anonymkode: 87f5c...426

Skrevet

Her har speideren omtrent alltid møter samtidig for alle sammen. Kun et par unntak i året. 

Anonymkode: abc1b...13a

Skrevet

Send dem i korpset! Jeg og brodern gikk i korps sammen da vi var små. Der var aldersspennet 8-18 år. Helt perfekt og en «idrett» de kan holde på med til de er 100 år om de vil :) 

Anonymkode: 90d4c...7ad

• Liker 2
Skrevet

Korps. Kor. Orkester. Svømmekurs (usikker på hvordan det er i -klubb). Enkelte dansepartier (i Oslo, hiphop f.els). Barneteater (mulig de faller utenfor, partiene er gjerne for to årskull). Kampsport, er det kjønns-og aldersdelt? Skøyter, både kunstløp og bandy er åpent fir begge kjønn ig alle aldre her, vil tippe lengdeløp også. Slalåm/snowboard. Er langrenn veldig delt? 

Anonymkode: f6aaf...44f

Skrevet

Da jeg var mindre gikk jeg og mine søsken på barneteater og senere ungdomsteater😅☺️ (Hele barneskolen var med da, gikk på en liten skole. Alle kjente alle og var veldig morsomt) så var det skirenn som var en gang i uken. Begge gikk på fotball i tillegg også noen år dans og kor.

Anonymkode: 74b85...f7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...