Gå til innhold

Jeg har innledet et begynnende forhold til sjefen min...

Anbefalte innlegg

Gjest ikke akkurat nå
Skrevet

Han er 30 og HOT! Jeg har vært betatt av han fra det øyeblikk jeg så han... Men jeg har kjæreste og han er gift m/ 2 barn.. Jeg vet hvor forkastelig det er og jeg er så utrolig ambivalent inni meg.. Jeg har det egentlig helt topp med kjæresten min og han merker livet som småbarnspappa, men har det tilsynelatende bra.. Men jeg klarer ikke å holde meg borte fra han... Jeg klarer det bare ikke.. Jeg har alltid hatt en fantasi om et hemmelig forhold til en sjef og nå har jeg fått det.. Og jeg vil bare ha mer - jeg vil ha han.. Jeg kan ikke se for meg meg og han som kjærester, men...

Det begynte med litt uskyldig flørting på msn, og nå har det tatt helt av.. Han forteller meg hvor deilig, fin, sexy osv han syns jeg er, at jeg gjør han helt gal - at han setter hodet mitt på alt han ser.. Herregudherregudherregud.. Jeg er så stressa i huet mitt... Uff, jeg måtte bare få det ut, ikke for medfølelse - det er ikke synd på meg.. Jeg måtte bare få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm, regner med at du vet at du ikke bare roter med din kjæresters følelser, men også 2 uskyldige barn og en kone...og din sjef er ikke noe bedre!

Skal ikke trøste deg, ikke dømme deg, ikke gi deg noen råd.........Ønsker deg bare lykke til i din lille "ansatt-sjef" forhold.

Kos deg med å ødelegge andres liv.....

Men husk; what goes around, comes around......

Skrevet

:klø: Hmmmm, skal ikke begynne å moralisere, men har du tenkt på hvordan arbeidsforholdene kan komme til å bli hvis dere innleder et forhold....-og så avslutter det senere??? Litt anstrengte kanskje?

Skrevet

Har en venninde som måtte slutte i jobben på grunn av forhold med sjefen. Etter at forholdet tok slutt ble arbeidsforholdene temmelig kiiipe, og hun var ikke ønsket på jobben av hverken han eller de andre kollegaene(sånne ting kommer alltid ut).

Gjest gjest1
Skrevet

Du er selvfølgelig klar over at gutter/menn vet nøyaktig hvilke knapper de skal trykke på for å få seg et eventyr utenfor ektesengen? Tror du denne mannen er dum eller? Han vet nøyaktig hva han gjør, og han er ego nok til å drite i kona og ungene sine for å få et nummer eller ti av deg. Noe å ha?

jeg har vært i elskerinneforhold flere ganger jeg, så jeg vet hvordan du har det. Men nå liker jeg å tro at jeg har blitt voksen og at jeg skjønner hva jeg holdt på med den gangen. Jeg var faktisk så egoistisk i mine forhold at jeg ikke ofret konene/samboerne til mennene en tanke. Jeg ville ha mennene deres, og det var alt som betydde noe for meg. Og jeg er ikke mye stolt av meg selv!

Hva om samboeren din skaffet seg en elskerinne?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Trodde du noen ville gi deg medfølelse og sympati? :o

Forkastelig er det du driver med. Ta og avslutt forholdet med kjæresten din, for han er IKKE den rette for deg. Og du er i alle fall IKKE den rette for han. La han få finne seg en dame som setter pris på den han er.

Skrevet

kan bare si meg enig med Madam Felle, gå fra kjæresten din!

selv om dere har det fint og du er glad i ham, så oppfører du deg på en måte som ingen fortjener, du behandler ham så respektløst at du engang kan utsette ham for dette forstår jeg ikke dersom du overhode bryr deg om ham!

og det høres ikke akkurat ut som om du angrer og ønsker det ugjort, eller har tenkt å gjøre noe for å slutte å bedra ham.

HAN fortjener bedre en deg.

og, det er godt du ikke ønsket medfølelse eller at noen skulle synes synd på deg, for det tror jeg seriøst ikke noen føler når de leser ditt innlegg.

Det er noen det er synd på om dagen, det er IKKE deg og sjefen din.

og du KLARER å la være å ligge med sjefen dersom du faktisk ønsker ett forhold med kjæresten din!

Gjest Violetta
Skrevet

Det finnes noe som heter impulskontroll. Det betyr at man kan stå imot fristelser eller lyster til å gjøre ting. Jeg vet ikke om det finnes kurs i slikt, men jeg synes du burde undersøke det.

Bli voksen. :roll:

Skrevet

Han vil bare ha seg litt på den dumme og du ønsker å bytte jobb. Enkelt og greit!

Du må se det positive ved situasjonen:

Det er jo bare bra at du ikke har barn å forsørge nå hvor du skal til å gå arbeidsledig.

Når du engang får en ny jobb er du sansynligvis single - kanskje du får en sjef som også er single. Ny fantasi med nytt ansikt.

Du kommer til å bo alene. En kjempesjanse for å kunne pusse opp og innrede leiligheten som du vil - hvis du har råd.... Tid får du jo nok av - du blir jo arbeidsledig.

Lykke til med å rote til andres liv!

Hilsen Trille

Skrevet

Ja det kommer til å være gøy så lenge det varer. Lykke til etterpå.....

been there done that..

Gjest trådstarteren
Skrevet

Arbeidsledig blir jeg ikke - hele grunnen til at det i det hele tatt begynte nå er at jeg skal slutte i jobben min om et par mnd - og jeg har allerede fått ny jobb...

Og hvorfor tror dere egentlig at jeg sliter sånn med dette? Fordi samvittigheten min holder på å ta knekken på meg, men jeg klarer ikke å bryte med han.. Det er som en rus liksom... Jeg klarer det virkelig ikke...

Gjest Violetta
Skrevet
Arbeidsledig blir jeg ikke - hele grunnen til at det i det hele tatt begynte nå er at jeg skal slutte i jobben min om et par mnd - og jeg har allerede fått ny jobb...  

Og hvorfor tror dere egentlig at jeg sliter sånn med dette? Fordi samvittigheten min holder på å ta knekken på meg, men jeg klarer ikke å bryte med han.. Det er som en rus liksom... Jeg klarer det virkelig ikke...

Så lenge du selv kommer med slike dumme unnskyldninger er det ikke rart at du ikke klarer å slutte. Som en rus? Er du så annerledes enn alle oss andre?

Gjest gjest1
Skrevet

Tror du han sitter med de samme tankene som deg? Litt kjipt hvis han har samlivsproblemer med kona da, og bare bruker deg siden du er så fortapt i han og vet det er lett å få napp hos deg.

Slike ting bør du være obs på.

Og ja, fortell kjæresten din om dette her, han vil mest sannsynligvis gjøre det slutt, og det er mest sannsynligvis best også.

Gjest egoist
Skrevet

Om det ikke var deg han var utro med så hadde det sikkert vært en annen. Men nå er det deg! Det er du som står i fare for å bryte opp en familie. Du er med på det.

Det å bli sviktet av sin partner kan ødelegge et menneske totalt. Jeg har vært der, på begge sider. Jeg kan love deg at min evne til å være en god mor for mine barn gikk rett til helvete i det øyeblikket jeg fant ut sannheten. Da fikk jeg mer enn nok med å klare å stå opp om morningen og å komme meg gjennom dagen. Tre år senere tenker jeg på det hver dag, mange ganger om dagen. Livet blir aldri det samme.

Vil du henne så vondt?

Jeg priser meg lykkelig for at konen til den gifte fyren jeg en gang hadde en liten affære med aldri oppdaget det. Så vondt ønsker jeg ingen. Men jeg var ung og egoistisk og patetisk....

Jeg har lyst til å filleriste deg. Våkn opp!!!!

Fyren er ektemann og pappa. Om konen hans hadde funnet det ut så hadde sansynligheten vært stor for at han hadde dumpet deg og siden sett på deg som den største tabben i sitt liv.

Du er bare et verktøy for han.

Gjest Daniella_
Skrevet

Utrolig dårlig av deg... rett og slett. :evil:

Skrevet

Ærlig talt, hvis du ikke er voksen nok til å klare å avslutte dette forholdet, burde du hatt kyskhetsbelte eller noe...

Jeg har ikke noe sympati med mennesker som ødelegger andre mennesker for så å unnskylde seg med at de ikke klarer å handle annerledes.

Gjest trådstarteren
Skrevet

Ja, jeg burde kanskje hatt kyskhetsbelte.. Men dette er en ting jeg er nødt å gjøre - jeg har ikke engang dårlig samvittighet lenger...

Skrevet

Gjør det slutt med kjæresten din. Da slipper du å være så forferdelig råtten mot han. :evil: Gjør du ikke det er du ikke bare pill råtten, men jævlig egosentrisk. Da mangler du empatiske og sympatiske evner. :frustrert:

Etter du har gjort det slutt, kan du peise på med sjefen din så mye du orker.

Gjest *Fiona*
Skrevet
Men dette er en ting jeg er nødt å gjøre - jeg har ikke engang dårlig samvittighet lenger...

Jeg vet ikke hvem du tror du er.

Men å "være nødt til" er ordbruk du burde tenke mer over. At du bedrar dine egne sanser og kveler fornuften er nå en ting, det du gjør mot andre er helt motbydelig.

Og at du ikke har dårlig samvittighet?

Jeg er en nokså verbalt habil person, men jeg eier ikke ord, faktisk, for å beskrive hvor langt ned på stigen du befinner deg som person.

Søppel, er det sånne mennesker er, som ikke engang kjenner det i samvittigheten når man gjør slikt.

Satser på en eller annen oppi dette billige såpedramaet er voksen nok til å lage et helvete for deg.

Kanskje det hjelper deg til forståelse.

Gjest rettferdig
Skrevet

Neimen. Her var det da mange mennesker med utrolig god moral. Jeg må bare spørre... hvilket ansvar har trådstarteren overfor kona til sjefen? Greit nok, hun har kjæreste selv, men da må det vel være det det blir satt fokus på her. Men, nei, det er at hun "ødelegger" en familie som er viktig.

Min mening er at en mann som unnlater å være utro kun fordi han ikke har truffet noen som er villig enda, han er ikke en trofast mann uansett. Jeg skjønner jo at alle kvinner som sitter i et litt usikkert ekteskap, gjerne vil formane andre kvinner til å ligge unna gifte menn. Det må være kjipt når den eneste garantien for at mannen din ikke vil være utro, er at alle kvinner i verden har MORAL. Men når alt kommer til stykket så hadde det aldri blitt innledet et forhold her hvis ikke MANNEN hadde vært villig.

Ikke umyndigjør mannen som et hjernedødt individ som ikke klarer å styre unna lystene sine. Det er ikke vanskeligere for dem å si nei, enn det er for kvinner. Så la trådstarter få starte et forhold til sjefen sin, da får hvertfall kona hans muligheten til å sparke han ut. Og kom gjerne ned fra deres egne høye hester i samme slengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...