Gå til innhold

Hva er normal væske fra vagina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt dildo før, men har en nå. Jeg la merke til bittelitt hvitt når jeg brukte den. Nesten som sædrester.

Er det normalt? Kan jeg ha sopp? Jeg tror at sopp er mer hvitt og kornete enn dette, men ble litt redd for det, siden jeg følte meg litt sår. Men det kan ha med at jeg nettopp har hatt mensen å gjøre.

Kan noen si om det er normalt at det ikke er helt blankt?

Anonymkode: f7450...2da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett det samme. Men utfloden min varierer veldig. Håper noen vet noe?

Anonymkode: b0860...771

Skrevet

Mest sannsynlig er det bare vanlig utflod.

Jeg har vært hos gynekolog tidligere og trodd jeg hadde sopp, men så var det bare utflod, helt frisk og normal, så tipper det er det denne gangen også. Men skulle gjerne bli betrygget.

TS

Skrevet

Utseende på utfloden din varierer gjennom syklusen din, og har du ingen andre symptomer kan du nok ta det helt med ro. 

Anonymkode: d562a...403

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utseende på utfloden din varierer gjennom syklusen din, og har du ingen andre symptomer kan du nok ta det helt med ro. 

Anonymkode: d562a...403

Tusen takk!

TS

Skrevet

Hvitaktig utflod ved opphisselse er ikke uvanlig. Så lenge det ikke lukter sterkt eller du har kløe/svie i underlivet, er det ingeting å bekymre seg over.
Sopp gir tykk, klumpete/osteaktig utflod og du får kløe og rødhet i underlivet. Har du ikke dette, er det lite snnsynlig at du har sopp.

Anonymkode: fbdae...d1d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...