Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg flyttet til Oslo i 2018, og ble kjent med 2 jenter via en app (hey vina tror jeg). Har opparbeidet meg et lite nettverk, men dettar tid når man kjenner veldig få og er litt sjenert i starten. 
Fikk kjæreste i sommer, og er så flau over st jeg møtte disse jentene gjennom en app. Føler det litt sånn «jasså, du er så venneløs at du måtte finne venner gjennom en app du».. 

hvertfall, har lyst å utvide nettverket. Men aner ikke hvor jeg skal begynne. Hvordan får man et nettverk? 
Det er utelukket å skaffe venner gjennom jobb:-)

Anonymkode: c2bb4...c28

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Fikk kjæreste i sommer, og er så flau over st jeg møtte disse jentene gjennom en app. Føler det litt sånn «jasså, du er så venneløs at du måtte finne venner gjennom en app du».. 

Anonymkode: c2bb4...c28

Du har  ikke noe å være flau over. Mange som sliter med å få venner og synes du burde være stolt over å ha klart å gå fra å være venneløs til å ha to venninner. Det samme kommer nok kjæresten din til å tenke.

Synes man er en utrivelig person om han ser ned på deg fordi du var venneløs eller for at du fikk venner gjennom en app. 

Endret av SVK
Skrevet

Jeg kan bli vennen din jeg 😊 er 23 år fra Bærum. 

Anonymkode: a388a...baa

• Liker 2
Skrevet (endret)
7 minutter siden, SVK skrev:

Du har  ikke noe å være flau over. Mange som sliter med å få venner og synes du burde være stolt over å ha klart å gå fra å være venneløs til å ha to venninner. Det samme kommer nok kjæresten din til å tenke.

Synes man er en utrivelig person om han ser ned på deg fordi du var venneløs eller for at du fikk venner gjennom en app. 

Enig:-)

Endret av Storbyjenten
  • Liker 1
Skrevet

Supert at appen fungerer, ingenting å være flau over! Letteste måten å møte noe en vel gjennom en hobby, f.eks melde deg på et matlagingskurs, gå på strikkekafé eller få deg hund å være med på valpekurs. Spørre de du kommer i kontakt med om å finne på noe på fritiden, så dere møtes utenom den fellesaktiviteten også. Lettere sagt enn gjort, i know😂

Anonymkode: a92c3...95d

• Liker 2
Skrevet

Slutt med usikkerheten din, det er ikke attraktivt 🙂 

Husk, når du får kjæreste vil det også ta MYE tid...så pass på hva du inviterer som "venner".

Anonymkode: 4e113...bdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...