AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #1 Skrevet 12. januar 2020 Jeg forstår meg ikke helt på dette. Hvor lenge kan jeg være hjemme om jeg tar 100% lønn og hvor lenge kan jeg være hjemme om jeg tar 80% Og får man andre penger enn lønna si? Anonymkode: 1c131...0e6
atropos Skrevet 12. januar 2020 #2 Skrevet 12. januar 2020 https://familie.nav.no her står alt du lurer på. Du får lønna di, og barnet/du får barnetrygd.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #3 Skrevet 12. januar 2020 Mener du foreldrepenger eller svangerskaps penger? Anonymkode: 8e5cc...ece 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #4 Skrevet 12. januar 2020 Om du mener svangerskapspenger så er det ikke ulike satser, det løper til permisjonen begynner og du får vanlig lønn. Mener du foreldrepenger, så kan du maksimalt være hjemme 34 uker med 100% lønn og 40 uker med 80% lønn. Det er da med hele felleskvoten, så maksimalt antall uker. Er ikke far/medmor inne i bildet eller om han/hun ikke har opptjent rett til sin kvote så blir det maksimalt 49/59 uker ved 100%/80% lønn. Dette står utrolig enkelt og greit forklart på nav sine sider, de har til og med planleggingsverktøy hvor du kan fylle ut med egen informasjon og få alt inn med tskje. Anonymkode: 211ec...1eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå